כדורגל: שישי על כל הקופה בליגה ב’

משחק עונה לצפת, משחק ביתי חשוב לבני ממב”ע – שרוצה להבטיח את ההישארות בליגה. זרקור למשחקים, בכתבה זו

המחזור ה-27 במחוז צפון א’ של ליגה ב’ ייצא היום לדרך. שתי הנציגות שלנו בליגה, שמוצאות את עצמן בחלק התחתון של הטבלה, יתייצבו למשחקים על כל הקופה. הפועל עירוני צפת – שמדורגת מתחת לקו האדום, יוצאת למשחק חוץ מאתגר מול יריבה ישירה במאבק על ההישארות בליגה. בני ממב”ע רוצה לנצח ולהבטיח את ההישארות בליגה, שלושה מחזורים לפני תום העונה. זרקור למשחקים בכתבה זו.

בשעה 12:45 הפועל עירוני צפת תתארח אצל אחווה כפר מנדא. צפת מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה והיא מרוחקת 4 נקודות מהמקום המוביל למשחקי מבחן על ההישארות בליגה, בעוד שמנדא מדורגת במקום ה-13 המוביל גם הוא למשחקי המבחן והיא מקדימה ב-5 נקודות את צפת, שלה זהו משחק ההזדמנות האחרונה בהחלט. הפסד במשחק זה, עלול לחרוץ את גורלה לרדת לליגה ג’. צפת מוכרחה הגנה חזקה במשחק הזה. הבלם והקפטן יוגב אלישע הוא שחקן המפתח בהגנה ובחלק הקדמי היא תצטרך חדות ותפוקה מצידם של הקשר חננאל אברהם, שחקן הכנף בן שמואלי והחלוצים אושר שמקה ושניר אברג’ל.

הזמן לחזור ולכבוש. חננאל אברהם



בשעה 16:30 בני ממב”ע תארח את בני בענה. ממב”ע מקדימה ב-6 נקודות את המקום שמוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה, בעוד שבענה מדורגת במקום הרביעי המוביל לפלייאוף העליון ולה יתרון של 4 נקודות מהמקום שמותיר מחוץ לפלייאוף. משחק על כל הקופה לשתי הקבוצות. ההגנה של ממב”ע בראשות השוער סאמח קיש והבלם והקפטן רואד שופי יצטרכו לגלות יכולת גבוהה ולהנהיג את הקבוצה. מנגד, החלק הקדמי שופע האיכות של ממב”ע בראשותם של האחים עמאשה ונאג’י אבו ג’בל יצטרך לגלות ריכוז מקסימלי, כדי לכבוש ולהוביל את הקבוצה לניצחון, שיהווה צעד ענק להבטחת ההישארות בליגה.

לנצח ולהגיע לסיומת של העונה רגועים. שחקני בני ממב”ע