כדורגל: לקראת סופ”ש במחלקות הנוער

כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי הקבוצות הצעירות מהגליל העליון והגולן, בכתבה זו

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. בסופ”ש הקרוב קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה תשבות מפעילות בעקבות פגרת משחקי הנבחרת, עוד מספר קבוצות מהאזור יהיו חופשיות מפעילות, אך מרבית הקבוצות ישחקו ומגרשי האזור בגליל העליון ובגולן יארחו לא מעט משחקים. מזג האוויר צפוי להיות אידיאלי לכדורגל, המגרשים מצוינים, כדאי להגיע ליציעים, לצפות במשחקים ולעודד את דור העתיד של הכדורגל בגליל העליון ובגולן.

משחק עונה בטבריה. קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל


משחקי שישי

הצגה כפולה במגרש בצפת (הפועל גליל עליון) – בשעה 12:00 קבוצת ילדים ב’ תארח את הפועל קרית ים. בשעה 14:00 קבוצת טרום א’ תארח את בני אעבלין.

12:00, קצרין: קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין גולן תארח את בני מראר.

13:30, הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת ילדים ג’ 1 של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל משגב.

14:00, כפר בלום: קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן תארח את מכבי נהריה.

מחכים לכם במגרש בצפת. קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון

10:00, חורפיש: קבוצת ילדים ב’ של מ.ק קצרין גולן תתארח אצל בני חורפיש.

10:45, פרדיס: קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין גולן, שמרוחקת נקודה אחת מפסגת טבלת ליגת צפון, תתארח אצל נועלת הטבלה – בני פרדיס.

12:00, טבריה: קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל, שמרוחקת 5 נקודות מפסגת הטבלה, תתייצב למשחק העונה שלה – משחק חוץ מול עירוני טבריה, שמדורגת במקום השני ומקדימה אותה ב-3 נקודות.

13:30, תרשיחא: קבוצת ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל תתארח אצל הפועל תרשיחא.

13:45, ראמה: קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת תתארח אצל מ.ס ראמה.

14:00, דיר חנא: קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע, שמדורגת במקום הרביעי בטבלת ליגת צפון, תנסה לשפר עוד עמדות בצמרת, כשתתארח אצל נועלת הטבלה – בני דיר חנא.

15:00, אעבלין: קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה תתארח אצל איחוד אעבלין.

מחכים לכם במגרש בקצרין. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין גולן

משחקי השבת

הצגה כפולה באצטדיון בבוקעתא (בני ממב”ע): קבוצת ילדים א’ תארח בשעה 12:30 את מ.ס ראמה, קבוצת ילדים ג’ תארח בשעה 14:15 את צעירי שעב.

10:00, כאוכב: קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל הפועל כאוכב.

12:00, הסינטטי באשדוד: קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שמקדימה ב-9 נקודות את הקו האדום ואת המקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה, תתארח אצל מ.ס אשדוד – שמדורגת בחלק העליון של הטבלה ומקדימה אותה בפער ניכר.

15:15, הסינטטי בעפולה: קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה, שמרוחקת שתי נקודות ומשחק עודף מפסגת הטבלה, תתארח אצל הפועל עפולה – שאותה היא מקדימה ב-12 נקודות.

המגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 11:00 קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה – שמוליכה בפער ניכר את טבלת ארצית צפון, תארח את מכבי חיפה/נהלל – שמדורגת במקום ה-10. בשעה 13:45 קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה תארח את קבוצת המשנה של מ.כ נווה יוסף חיפה.  בשעה 16:00 קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן תארח את הפועל תרשיחא.

מחכים לכם במגרש בקרית שמונה. קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה