חצור: השרה רגב חנכה את הכביש החדש ביישוב

בטקס חגיגי נחנך כביש הגישה החדיש ביישוב. השרה רגב פיזרה הצהרות מעניינות

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, הגיעה לביקור חגיגי בחצור הגלילית, שם חנכה יחד עם ראש המועצה שמעון סויסה את כביש הכניסה החדש לחצור. הביקור של השרה רגב בחצור החל בשעות הבוקר – עם גזירת הסרט לצד ראש המועצה ונמשך בפגישת עבודה בין הצדדים בצהריים. רגב, שתומכת בחצור בכל משרד בה היא נמצאת, ערכה סיור ביישוב והחמיאה לסויסה על הפיתוח המאסיבי של חצור, שדרוג התשתיות וכמובן על העבודות הרבות בשיפור חזות העיר, ביניהן תכנון וסלילת כביש הכניסה החדש.

הכביש, החלק האחרון ב”שער לחצור” – הפרויקט התשתיות הגדול בתולדות היישוב, עובר מצומת הכניסה לחצור ועד לכיכר השוק – ומטרתו, בין השאר, פיתוח והסדרת הציר הראשי. כמו כן, במקביל לסיום סלילת הכביש, הותקנו מדרכות חדשות, שביל הליכה, שדרוג תשתיות מים, חשמל, ביוב, הרחבת צירי התנועה, נגישות ובטיחות, ואף בוצעו עבודות גינון, ריהוט רחוב ועוד.

השרה רגב, שמעון סויסה ובכירי המועצה בעת הטקס

פיתוח והסדרת הציר הראשי בחצור הגלילית משדרג באופן ניכר את חזות חצור הגלילית שזוכה לראשונה בתולדותיה זה 70 שנה לכניסה מזמינה, ראויה, נגישה ונעימה ואף יפתור את העומסים הקיימים והצפויים בעתיד לצד התפתחות הישוב וכן לקדם את פני הבאים ליישוב כיאה לקהילה הצומחת בלב הגליל. בפרויקט הדגל של המועצה הושקעו כ-15 מיליון שקל.

סויסה שוחח עם רגב, בין השאר, גם על תחנת הרכבת הצפויה לקום בכניסה לחצור ועליה נאבק רבות בשנים האחרונות. הוועדה המחוזית אישרה כבר את התוואי וסויסה התרשם מהשרה רגב שהיא תוכל לעזור בקידום הפעילות.

שרת החבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, אמרה בתום ביקורה: ״זו ברכה להיות בצפון, באווירה משפחתית. 70 שנה חיכתה חצור לכביש הזה. כביש רחב, עם שבילי אופניים. ככה צריכים להיראות כבישים בישראל. לא רק בתל אביב, אלא גם בפריפריה”. השרה סיפרה כי תקדם את הבאת הרכבת לחצור: “זה אחד מפרויקטי הדגל שלנו. צריך להוריד את העומס בכבישים. נחבר את מדינת ישראל מקריית שמונה, דרך חצור הגלילית ועד אילת”.

ראש מועצת חצור, שמעון סויסה,  הודה לשרה על הסיוע ועל קידום תוכנית הרכבת עליה עמל עם תחנה בכניסה לחצור הגלילית. סויסה סיכם: “מודה לשרה מירי רגב שהגיעה לכאן לחנוך איתנו את הכביש החדש שמשדרג את שגרת חיי התושבים ויצר כניסה מרשימה ומזמינה לחצור. השרה התרשמה מהפיתוח העצום בחצור הגלילית. אנחנו כאן לסייע להמשך ההתפתחות והגדילה של היישוב הנהדר הזה ויודעים שיש לנו חברה קרובה שרוצה בהתפתחות חצור הגלילית”.