כדורגל: לחזור מבירת הנגב עם משהו

עירוני ק”ש תתארח הערב אצל הפועל ב”ש, כשהיא עם הגב אל הקיר. כל תוצאה מלבד הפסד תהווה הישג.

מחזור הנעילה של הליגה הסדירה מזמן לעירוני קרית שמונה משחק חוץ קשה ומאתגר במיוחד. הערב, בשעה 20:15, תתארח הקבוצה הצפונית אצל סגנית המוליכה, הפועל באר שבע. על אף הרוח החדשה שנושבת בקבוצה מאז הגעתו של סלובדאן דראפיץ, קרית שמונה מוצאת את עצמה בפוזיציה בעייתית שלא מצאה את עצמה קודם – שכן בגלל ניצחונה של בני ריינה על הפועל ירושלים, מוצאת את עצמה קרית שמונה מתחת לקו האדום, כשהיא מרוחקת 3 נקודות מריינה. כל תוצאה מלבד ניצחון בבירת הנגב יותיר את קרית שמונה מתחת לקו האדום.

לשלושה שחקנים, שצפויים להשתלב במשחק יהיה זה משחק מאוד פיקנטי מול קבוצתם מעבר: מהצד של באר שבע מדובר בבלם איתן טיבי, במגן שגיב יחזקאל, הקשר עדן שמיר ושחקני ההתקפה יוג’ין האנסה ורותם חטואל, בעוד שמצידה של קרית שמונה המדובר במלך השערים, איתמר שבירו.

פוגש את קבוצת האם שלו. איתמר שבירו (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)


קרית שמונה צפויה לעלות למשחק בהרכב די זהה לזה שעלה במשחק מול מכבי נתניה, אך מי שצפוי לעלות בו ולא שיחק בשבוע שעבר הוא שחקן הכנף מוחמד שאקר, שריצה עונש הרחקה. גם הבלם איתי בן שבת עשוי לחזור להרכב על חשבונו של איתי בן שבת. איתמר שבירו הוא שחקן המפתח בהתקפה, במרכז המגרש ידין לוגסי ינסו לשלב בין עבודה דפנסיבית לתרומה לחלק ההתקפי בדמות איומים על השער ומסירות מפתח לשחקני ההתקפה, בחלק ההגנתי השוער דז’וגאס ברטקוש והבלם עאיד חבשי יצטרכו להנהיג ולתת אקסטרות של מאמץ מול החלק הקדמי המצוין של באר שבע, שכולל שחקנים מצוינים בדמותם של שאפי סולימנוב, תומד חמד, יוג’ין האנסה ורותם חטואל.

על אף העובדה שאצטדיון “טרנר” בבאר שבע משדר עוצמות ונותן יתרון גדול לקבוצה המארחת, חשוב לזכור שהפועל באר שבע הפסידה העונה שני משחקים בביתה וקרית שמונה זכתה בשלושה ניצחונות במשחקי החוץ, כך שעל אף הבדלי הרמות ועל אף התמיכה הביתית שתזכה לה באר שבע, קרית שמונה לא צריכה להיכנע מראש וגם להעיז בהתקפה, אם ברצונה לחזור עם משהו מהמשחק הזה.

גם הוא פוגש את קבוצת האם שלו. רותם חטואל