נערים ט’: שחקני הגליל מתכוננים למשחק הגומלין

חגיגת כדורסל הייתה אמש באולם הפיס בכפר בלום כשנערים ט’ אירחו את הפועל עמק חפר למשחק הראשון במסגרת חצי גמר גביע המדינה. אמנם, האורחים מעמק חפר ניצחון בתוצאה 88-80, אך הייתה לנו תצוגת כדורסל מדהימה. ליאור קרת: עמדנו בחלק ניכר מהמפתחות שסימנו לעצמנו.”

אירוע כדורסל גדול ומרגש התקיים אתמול באולם הפיס בכפר בלום. 1,000 אוהדים ואוהדות הגיעו בשביל לדחוף את שחקני קבוצת נערים ט’ במעמד חצי גמר גביע המדינה כשהם מארחים את הפועל עמק חפר החזקים.

שחקניו של ליאור קרת עבדו קשה לפני המשחק וזה בא לידי ביטוי, למרות שחקניהם הבולטים של האורחים, שחקני הגליל היו בתמונה כל המשחק. בסיומו של מותחן, האורחים מעמק חפר מנצחים 88-80 את המשחק הראשון מתוך השניים.

שחקני הגליל – היו מגובשים (צילום: גיל נוימן)

“ראשית, היה אירוע ספורט חסר תקדים- 1,000 איש שהגיעו לצפות במשחק נערים ט זה מרגש, מחמם את הלב ומעניק לנו גאווה עצומה בדרך הנפלאה אותה אנחנו עוברים כמועדון כדורסל שמחבר סביבו אנשים מרחבי הגליל העליון כולו.” סיכם ליאור קרת, מאמן הקבוצה ומנהל מח’ הנוער בכדורסל. “האירוע הופק ונוהל ברמה גבוהה ביותר, בזכות השותפות שלנו עם קבוצת הבוגרים שהתגייסה ביחד עם צוות ניהול והמשרד של עמותת הספורט, המאמנים, המאמנות, צוות האולם והקהל הנפלא שעשו הכל כדי לייצר חווית ספורט יוצאת דופן ומיוחדת במינה עבור הילדים שלנו.

ליאור קרת והצוות המקצועי שלצידו (צילום: גיל נוימן)

שנית, מקצועית – שיחקנו מול קבוצה ששיחקה מצוין- גם השחקנים המובילים שלה שיחקו נפלא וגם השחקנים המשלימים נתנו תפוקה נהדרת. אנחנו לא שיחקנו את משחק ההגנה שלנו המאופיין בקשיחות, יוזמה, אגרסיביות, אינטנסיביות ותקשורת. קיבלנו המון סלים קלים בצבע, בהתקפות מתפרצות וגם בחצי מגרש. עמדנו בחלק ניכר מהמפתחות שסימנו לעצמנו ולכן הצלחנו להישאר במשחק ולסיים את המחצית הראשונה בסדרה במינוס 8.  אנחנו מאמינים ביכולתנו ללמוד, להפיק לקחים ולשפר את מה שצריך כדי לשחק טוב יותר, לנצח ולעלות לגמר ביום ראשון. חשוב לנו להתמקד בלהיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו מאחר וזה המפתח הגדול ביותר כדי להצליח במשימה. השחקנים הגישו עבודות אישיות של הפקת לקחים אישית וקבוצתית, כך עושה גם הצוות המקצועי ממש ברגעים אלה.  מחר בבוקר נצפה בוידאו למידה ונציג את תכנית המשחק בפני השחקנים, לאחר מכן נתאמן, בשבת אחה”צ אימון נוסף ואח”כ צפייה במשחק הבוגרים מול הפועל ת”א, ביום א בצהריים נצא לעמק חפר כדי לחזור עם הכרטיס לגמר.”

אשכנזי באחת החדירות לסל (צילום: גיל נוימן)

משחק הגומלין יתקיים ביום ראשון. פרטים ניתן למצוא בדף הפייסבוק של מחלקת הכדורסל.