כדורסל: שחקניות הגליל ניצחו את כאוכב

שחקניות נערות ב’ של עמותת הספורט הצליחו לנצח את הפועל כאוכב 59-48 ועשתה צעד גדול לעבר אליפות הליגה והתמודדות על העפלה לליגת העל לנערות ב’. מיכל אהרון: ” פנים קדימה למאבקי העלייה”

ערב שמח ונהדר היה ביום שלישי באולם הכדורסל בביה”ס הר וגיא. שחקניות נערות ב’ אירחו את הפועל כאוכב למשחק על אליפות הליגה והמשך התמודדות על העפלה לליגת העל.

שחקניותיה של המאמנת מיכל אהרון פתחו את המשחק נהדר, הכתיבו את קצבו ועשו עבודת הגנה פנטסטית. בסיום המחצית הראשונה, המארחות יורדות להפסקה ביתרון 29-23.

שחקניות הגליל – הראו אופי

במחצית השנייה הן המשיכו את הקו החיובי ולא הורידו את הרגל מהגז לרגע. עם באזר הסיום, לוח התוצאות הראה על 59-48 לטובת שחקניות הגליל שחוגגות ניצחון שמראה על משחק קבוצתי והמון נשמה.

“לפני המשחק דיברנו על להיות ביחד לאורך כל המשחק ולדבוק בדרך שלנו, התוצאה מדברת בעד עצמה” סיכמה מיכל אהרון, מאמנת הקבוצה. “האווירה הייתה מטורפת, הר וגיא מלא מקיר לקיר, על המגרש שחקניות פייטריות וחדורות מטרה. מחוץ לאולם התקיים ההפנינג, בשיתוף עם נעורים דפנה האהודות והאהודים. זו הזדמנות טובה להודות לאחיקם שושן, נעם כהן ,ליאור קרת וכמובן לזיו ברתנא שהפיק אירוע ברמת ליגת על. תודה מיוחדת להורים על התמיכה האין סופית בשחקניות לאורך כל השנה ולקהל הנפלא שלנו שכלל בתוכו גם ספורטאיות מטובא זנגריה במסגרת פרויקט ספורט לחיים. המשחק לא התחיל טוב מבחינתנו, כאוכב פתחו חזק ורצו 8-4. כאן, האופי של הבנות דיבר בעד עצמו וחזרנו לסיום רבע ראשון 20-14 לטובתנו. לאורך המשחק כולו שמרנו על יתרון קל והתמודדנו היטב בריבאונד בשני צידי המגרש. עמדנו בציפייה הראשונה שלנו אבל זו רק ההתחלה, הפנים קדימה למאבקי העלייה שיתחילו בחודש מאי. שיהיה לכולנו בהצלחה! “

החגיגות בסיום המשחק