מרחבי העולם לפלג הגליל

סבב נוסף של ביקור משלחת מיוחדת ממספר מדינות מאפריקה ואיטליה , הגיע לביקור עבודה והשתלמות בתאגיד המים פלג הגליל על מנת ללמוד ולהגביר את שיתוף הפעולה בהתמודדות עם אתגרי המים.

תאגיד פלג הגליל מארח פעם נוספת משלחת של אנשי תשתיות מים בכירים ממספר מדינות באפריקה .
התאגיד אירח ושיתף ידע בתחום ביטחון המים והיערכות לחירום, כמו כן שיתף מהניסיון המעשי שצבר. אחראי ביטחון מים וחירום בתאגיד פלג הגליל , יעקב אבוקסיס ערך סיור מקצועי במחסני החירום של התאגיד בפארק צח”ר והעביר סקירה על הערכות התאגיד החירום. צוות הביקור התרשם מאוד מההיערכות , היכולות של התאגיד ובעיקר מיכולות המענה לחירום לפריסה גדולה של ישובים ולמול תרחישי חירום ואיומים משתנים.

מנכ”ל תאגיד המים פלג הגליל , אינג’ עלי אבוריש מסר : ” ההגעה של משלחת כזו ללמוד מהניסיון שלנו מעידה על האמון הרב בניהול משק המים והביוב במדינה, ציין את ההיערכות הלאומית לתחום המים בכלל , וביוחד פירט האתגרים לתאגיד אזורי פריפריאלי, פלג הגליל בפרט. שיתוף בידע וניסיון שצברנו בתחום ביטחון מים הופעלה במצבי חירום ובפרט נוכח ניסיונו המעשי של התאגיד בניהול משבר הסולר משנת 2010, יכול לתרום בהגברת המוכנות של גופים המוערכים ועוסקים באספקת מים בעיתות חירום ברחבי העולם”.