כדורסל: ארנה בכפר בלום? האמנם?

ראשי הפועל גליל עליון נועדו עם שר התרבות והספורט ודנו בדבר הקמת היכל כדורסל מודרני בכפר בלום

אולם “הפיס” בכפר בלום הוא ללא ספק אחד מהאולמות המרגשים ובעלי המורשת של הכדורסל הישראלי, אין גם צורך להרחיב בהסברים מדוע. ובכל זאת, רבים יסכימו כי ברוח הזמן נדרשות התאמות לעידן הזה וכדי שהפועל גליל עליון תוכל ליהנות מתקציב גבוה יותר, נחוץ לה אולם מודרני בעל קיבולת גדולה יותר, על מנת למכור יותר כרטיסים וכרטיסי מנוי למשחקיה.

לאחרונה נפגשו נציגי קבוצת הפועל “נופר” גליל עליון, יו”ר הקבוצה, טמיר אברהמס וחבר הועדה המקצועית עמית גל עם שר התרבות והספורט, מיקי זוהר לפגישת הכרות וקידום הספורט באיזור. השלושה דנו על בניית ארנה באיזור האולם הקיים בכפר בלום, אולם שיהווה מרכז לתרבות וספורט וישרת את כל איזור הצפון מטבריה דרך חצור, צפת, ראש פינה, ישובי רמת הגולן, קרית שמונה ואצבע הגליל. כמובן שהארנה תהווה גם את האולם הביתי של הפועל גליל העליון.

אנשי הקבוצה התרשמו מחזונו של השר זוהר הקמת אקדמית ספורט בגליל, גם בסביבת כפר בלום, כאשר לפי תפיסתו ילדים ונוער מרחבי הארץ יגיעו ללמוד בבתי הספר באיזור ויקבלו מעטפת מקצועית ומתקנים בענפי הספורט שנתמקד בהם – כדורסל, כדורגל, שחיה אתלטיקה ועוד. הפרוייקט יהווה כמובן מנוע צמיחה לאיזור הגליל.אין ספק שכולנו מחכים לזה וכל הגורמים צריכים להרתם למען המטרה החשובה הזאת.

נציגי הפועל גליל עליון והשר זוהר בתום הפגישה