כדורסל גברים: צפת ניצחה בכפר יונה

ניצחון 72:88 במשחק החוץ בשרון עוזר לקבוצה לשמור על מקומה בצמרת הגבוהה

מ.ס “דניאל” צפת שומרת על מקומה בצמרת הגבוהה של טבלת ארצית צפון, זאת לאחר שניצחה הערב 72:88 את משחק החוץ מול בית”ר כפר יונה, שמדורגת במקום ה-11 בטבלה. ביום שלישי ייערך משחקה של הפועל מגדל העמק יזרעאל מול הפועל גלבוע ברוש, במידה ומגדל העמק יזרעאל תפסיד במשחק – צפת תמצא את עצמה במקום השני בתום המחזור ה-17, אך גם במידה ומגדל העמק יזרעאל תנצח, צפת תהיה עם נקודות זהות לשלה. כך או כך, המרחק של צפת מפסגת הטבלה עומד על נקודה אחת.

עוד וי בדרך למטרה. שחקני צפת בסיום



מ.ס “דניאל” צפת פגשה היום קבוצה שבשורותיה משחק הרכז הוותיק אילן ברקוביץ’ – שמשמש גם כמאמן הקבוצה. בנוסף, משחק בקבצה שגב גרילק – ששיחק לפני 4 עונות בצפת. לאחר רבע ראשון שהסתיים ביתרון צפתי 10:16, ברחה צפת ליתרון 23:45 בתום המחצית הראשונה. ברבע השלישי צפת צעדה ביתרון 43:61 ובסיום חגגה ניצחון 72:88.

מ.ס “דניאל” צפת חסרה גם הערב את הפורוורד הפצוע, אליאב אוחנון. בצפת בלטו נועם מטלון הוותיק עם 20 נקודות ושי קבסה – שקלע 9 נקודות במשחק השיא שלו העונה. עוד ברשימת הקלעים: אוראל לב, צאלי נוימן, דביר אוחנה ואיגור סימין – 10 כ”א, עומר אל על – 7, בן פריינטה – 4, רם זקס ורועי קוז’יקרו – 3 כ”א, עידו סופר – 2.

מוזמנים לקרוא ריאיון שערכנו עם הקלעי, דביר אוחנה, בפינת “ספורטאי החודש”

תמונת ניצחון. ברוך מזרחי – מנהלה המסור של הקבוצה לצידם של נועם מטלון (באמצע) ושי קבסה