כדורסל גברים: צפו בתקציר מהפסד הגליל למכבי ת”א

מכבי ת”א הגבירה קצב וניצחה 73:104 את הפועל גליל עליון, שללא נמרוד לוי נראתה אובדת עצות

*. כל התמונות צולמו ע”י גיל נוימן

הפסד צפוי להפועל גליל עליון במשחק החוץ מול מוליכת טבלת ליגת העל, מכבי ת”א, לה המשחק הזה היה בין שני משחקי יורוליג – זה שהיא הפסידה בו מול מונאקו ביום חמישי וזה שהיא תארח בו את פנרבחצ’ה ביום רביעי. הפועל גליל עליון התייצבה למשחק הערב ללא הקפטן והפורוורד נמרוד לוי, שסובל מפציעה קלה ברגלו. בקבוצה מסתכלים על המחזורים הבאים ויעשו מאמצים להכשיר את לוי והעדיפו להעניק לו מנוחה במשחק שמראש הסיכויים בו לא היו לטובת הגליל. עודד קטש, מאמן מכבי ת”א, לו עבר נכבד בגליל כמאמן וכשחקן, שם את הסנטימנטים בצד והוביל את קבוצתו לניצחון גדול בשיעור 73:104.

חזר חד ממסע הנבחרת. איתי מושקוביץ



הפועל גליל עליון עלתה למשחק עם חמישייה שכללה את איתי מושקוביץ, דיישון בוקר, יהל מלמד, לוטן אמסלם וברייס וושינגטון. מכבי ת”א הוליכה ביתרון לאורך כל דקות המשחק. במחצית הראשונה גליל עוד איכשהו הייתה בתמונות המשחק, כשבמרבית הזמן היתרון התל אביבי נע בין 6 ל-12 נקודות. לוטן אמסלם היה האיש החם של גליל ברבע הראשון, שהסתיים ביתרון 16:28 לזכות המארחת, כשעל מחצית מהנקודות של הגליל חתום לוטן אמסלם. הרבע השני הסתיים ביתרון 38:50 לזכות מכבי ת”א.

פתח את המשחק בצורה מצוינת. לוטן אמסלם



במחצית השניה העומק ופערי האיכות דיברו הרבה יותר. מכבי ת”א לחצה על הדוושה ומצאה את עצמה בשלב ביניים של הרבע השלישי צועדת ביתרון של 44:64, בדרך ליתרון 55:74 בתום הרבע השלישי. את הרבע האחרון מכבי ת”א פתחה בצורה עוצמתית סדרת שלשות הזניקה אותה ליתרון 59:90, בדרך לניצחון 73:104.

קשה מאוד לתת פייט במשחק חוץ מול קבוצה בעוצמות של מכבי ת”א ללא נמרוד לוי, ללא ארבעה זרים בקנה מידה (מארבל ולנגסטון עושים רושם של שחקנים לדרג נמוך יותר), עם נחיתות בריבאונד ואחוזי קליעה לא טובים.

האיש החם של הפועל גליל עליון מחוץ לקשת במשחק הזה היה איתי  מושקוביץ – שקלע 19 נקודות (עם 5 שלשות מ-6 ניסיונות. עוד ברשימת הקלעים: לוטן אמסלם – 14, ברייס וושינגטון – 13 (11 ריבאונדים),דיישון  בוקר – 9, יהל מלמד – 8, רועי הובר ודוויון מארבל –  3 כ”א, ווין לנגסטון ורון כהן 2 כ”א.

לא מביאים ערך מוסף המצופה משחקנים זרים. ווין לנגסטון ודווין מארבל
תקציר המשחק בשיתוף ערוץ הספורט ומנהלת ליגת העל