כדורגל: קרית שמונה תתחפש לקבוצה שמנצחת בבית?

עירוני קרית שמונה תארח את מכבי נתניה הלוהטת עם תקוות לניצחון ביתי ראשון

המחזור ה-25 בליגת העל ייצא לדרך בצוהריי השבת במשחק שבו עירוני קרית שמונה תארח את מכבי נתניה. מחזור אחד לפני תום הליגה הסדירה מוצאת את עצמה קרית שמונה במקום ה-12 בטבלה, כשהיא מקדימה בשתי נקודות את הקו האדום – בעוד שמכבי נתניה מדורגת במקום הרביעי בטבלה, כשהיא מקדימה ב-5 נקודות את המקום השביעי, שמוביל לפלייאוף התחתון. שתי הקבוצות מגיעות למשחק אחרי שניצחו במחזור הליגה האחרון, מכבי נתניה הגדילה לעשות ולנצח באמצע השבוע 1:2 את משחק החוץ מול מכבי חיפה והעפילה לשלב חצי גמר גביע המדינה. בקרית שמונה מקווים שנתניה תגיע עייפה ופחות מרוכזת, כדי לזכות בנקודות חשובות במאבקי התחתית. שתי הקבוצות נפגשו העונה פעמיים: במשחק הליגה הקודם נתניה ניצחה 0:1, במשחק הגביע שנערך בקרית שמונה נתניה ניצחה בדו קרב פנדלים.

יצהלו בסיום? שחקני קרית שמונה


עירוני קרית שמונה צפויה לעלות למשחק בהרכב זהה לזה שעלה בשבוע שעבר בסכנין. להגנה בראשותם של השוער דז’וגאס ברטקוש והבלם עאיד חבשי תהיה משימה מאתגרת להצר את צעדי שחקני ההתקפה של נתניה, בראשותם של איגור זלאטנוביץ’ – שכבש 10 שערים העונה ולירן רוטמן – שכבש 5 שערים. נראה כי פטריק טוואמסי הלוהט לא יעלה בהרכב ואולי אף לא ישולב במשחק, כתוצאה מהעומס הגדול עליו. בחלק הקדמי קרית שמונה תצטרך את שלושת השחקנים הלוהטים שלה מהמשחק בסכנין – הקשר רועי קהת, שחקן הכנף מוחמד שאקר והחלוץ איתמר שבירו, חדים ומפוקסים אל מול ההגנה של נתניה, שתחסר את הבלם רז שלמה – שהורחק במשחק הגביע, אך גם בלעדיו ההגנה של נתניה עם השוער וה”אקס” איתמר ניצן והבלם יובל שדה לא צפויה להיות אגוז קל לפיצוח.

על הקווים ייפגשו שני “אקסים”: סלובדאן דראפיץ – שיחק ואימן שנים רבות במכבי נתניה, שהיא מועדון האם שלו מאז שעלה לישראל באמצע שנות ה-80. מהצד של נתניה מדובר ברן קוז’וק – ששיחק בקרית שמונה כמגן ימני וקשר משך שלוש עונות – והיה שותף לעליה לליגת העל, להתבססות בה ולירידה ללאומית. לפני שלוש וחצי שנים שימש תקופה קצרה כעוזרו של מסאי דגו באימון הקבוצה. 

ישים את הסנטימנטים בצד. סלובדאן דראפיץ (צילום: לירן דורף – אתד דאבל פס)