כדורגל: ערן לוי וקרית ים מגיעים לצפת, עכו מגיעה לגולן

יממה מרתקת של כדורגל בגזרת ליגה ב’. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחקים, בכתבה זו

המחזור ה-25 מתוך 30 במחוז צפון א’ של ליגה ב’ ייצא לדרך הערב. כפי שזה נראה כעת, הפועל עירוני צפת תוכל במקרה הטוב להתמודד על הישארות בליגה דרך משחקי המבחן, המקום שבו היא מדורגת עכשיו מוביל לשם. בני ממב”ע, שמדורגת מקום אחד מעל, מקדימה אותה ב-8 נקודות ואם היא תשמור על מיקום זה או תסיים גבוה יותר את העונה, היא תישאר בליגה ללא צורך במשחקי המבחן.

יממה אטרקטיבית של כדורגל בפתח. הערב (חמישי) הפועל עירוני צפת תארח את מוליכת הטבלה מקרית ים – בשורותיה משחק הקשר ערן לוי ועוד מספר שחקנים, ששיחקו בעבר בליגות גבוהות יותר. מחר בני ממב”ע תארח את אחי עכו, השואפת להשתלב במשחקי הפלייאוף העליון. זרקור לעבר המשחקים, בכתבה זו.

מגיע לצפת. ערן לוי (צילום: מדיה מ.ס קרית ים)



הערב (חמישי), בשעה 19:00, תארח הפועל עירוני צפת את מ.ס קרית ים, שמלבד משחק אחד שבו סיימה בתוצאת תיקו ניצחה בכל משחקיה. אמנם מדובר בעולה חדשה, אך הקבוצה נהנית מתקציב גבוה יותר משמעותית מקבוצות שגם משחקות בליגה א’. את הקבוצה מאמן אורן פלאש – ששיחק בעבר בליגת העל כמגן וקשר במדיהן של הפועל חיפה וצפרירים חולון. המנהל המקצועי של הקבוצה הוא איש התקשורת החיפאי, דורון בן דור. קרית ים הבקיעה ב-24 משחקי ליגה 94 שערים, אך כדי לנצח את צפת בסיבוב הראשון היא נזקקה לשער בתוספת זמן, שהעניק לה ניצחון 0:1. לפני כחודש וחצי הצטרף לקבוצה הקשר ערן לוי – בעל השמאלית האימתנית. שחקנים נוספים, ששיחקו בעבר בליגות הבכירות ובשורות קרית ים הם שחקן הכנף נבו מזרחי – שהבקיע 17 שערים, ושחקן ההגנה איהב שאמי – ששיחק בעבר בבני סכנין.

צפת מגיעה עם כלים צנועים ומקווה שההגנה בראשות הבלם הוותיק, יוגב אלישע, תעמוד באתגרים המרובים שצפויים לה. מנגד, בצפת יקוו שהקשר ומלך השערים, חננאל אברהם, בתוספת לטריו הקדמי, שכולל את שניר אברג’ל, אושר שמקה ובן שמואלי – שהתארח אצלנו לריאיון בפינת “ספורטאי החודש”, יצליחו לאתגר את ההגנה של הקבוצה האורחת.

בשבוע שעבר נתן שלושער. בן שמואלי – “ספורטאי החודש” שלנו


בני ממב”ע תארח מחר (שישי) את אחי עכו – שמדורגת במקום השישי בטבלה, כשהיא רחוקה רק שתי נקודות מהמקום השני המוביל למשחקי הפלייאוף העליון. ממב”ע זכתה בניצחון מרשים ביום שני על קבוצת הצמרת של צעירי טמרה ובמגרשה הביתי ולעיני קהל של מאות אוהדים היא תקווה לשמור על הנקודות בבית. עכו נחשבת לקבוצה עם מאזן משחקי החוץ החמישי בטיבו בליגה, כך שלממב”ע לא צפוי טיול. ההגנה בראשות הבלמים, רואד שופי ויוסף דרוויש, תצטרך להיות על המשמר מול הניסיונות ההתקפיים הצפויים מצידה של עכו. מנגד, החלק הקדמי בהובלת הקשר נא’אל אבו עוואד – שכבש צמד השבוע, נאג’י אבו ג’בל – מלך השערים והאחים וויאם ואסעד עמאשה, יצטרכו להיות מפוקסים כדי להוביל את הקבוצה להבקעות ולניצחון.

צפוי להם משחק קשה. שחקני ממב”ע (באדום) במשחק החוץ מול קרית ים (צילום: עדי דטליס)