כדורגל: לקראת סופ”ש בגזרת מחלקות הנוער

הרבה משחקים במגרשי הגליל העליון והגולן. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחקים, בכתבה זו

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה אמנם תהיה בפגרה וכך גם מספר קבוצות צעירות יותר מהאזור, אך שורה של משחקים קל”ב מצפה לכם במגרשים בצפת, קרית שמונה, כפר בלום ובוקעאתא. אפילו דרבי ילדים אזורי בתפריט. כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי סופ”ש בגזרת מחלקות הנוער, פרוש בפניכם בכתבה זו.

מחכים לכם בהצגה המשולשת של הגולן. שחקני קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע



משחקי יום שישי

המגרש הסינטטי בצפת – בשעה 13:00 תארח קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון את מכבי צור שלום/קרית ביאליק.  בשעה 14:30 קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת תארח את מכבי עוספייה.

המגרש הסינטטי בקרית שמונה (עירוני ק”ש) – בשעה 12:45 קבוצת נערים ג’ – שמוליכה את טבלת מחוז חוף ביתרון של 3 נקודות ומשחק עודף על פני המקום השני, תארח את קבוצת מרכז הטבלה של הפועל מטה אשר. בשעה 15:00 קבוצת נערים א’ – שמוליכה בפער ניכר את טבלת ארצית צפון, תארח את נועלת הטבלה – מ.ס טירה.

10:00, נחף: קבוצת הילדות של מ.כ גליל גולן תתארח אצל הפועל נחף.

11:00, כפר בלום: קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן תארח את בני מראר.

11:30, נוג’ידאת: קבוצת ילדים א’ תתארח אצל מכבי נוג’ידאת.

11:45, נחף: קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל – שרוחקת 3 נקודות מפסגת טבלת צפון 1, תתארח אצל קבוצת מרכז הטבלה של מ.ס בית ג’אן.

12:00, טוברוק – נתניה: קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה – שמדורגת במקום ה-10 בטבלה תתארח אצל בית”ר טוברוק – שמקדימה אותה ב-7 נקודות. בשורות טוברוק משחק הבלם שגב קמארי (שדה אליעזר) – שעד לפני שתי עונות שיחק בקרית שמונה.

13:00, שעב: קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת תתארח אצל צעירי שעב.

14:15, קצרין: קבוצת ילדים ב’ של מ.ק קצרין תארח את הפועל תרשיחא.

דרבי גלילי מחכה להם. קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה

משחקי השבת

הצגה משולשת באצטדיון בבוקעאתא (בני ממב”ע) – בשעה 09:00 תארח קבוצת ילדים ג’ את הפועל בועיינה, בשעה 11:30 קבוצת ילדים א’ תארח את מ.כ מעיליא, בשעה 13:30 קבוצת נערים ב’ תארח למפגש מרכז טבלה את הפועל נחף – שמקדימה אותה בשתי נקודות.

המגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 09:00 תארח קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה למשחק דרבי את מ.כ גליל גולן. בשעה 16:00 קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן תארח את אהלי טמרה. בשעה 11:00 קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תארח את מ.כ נווה יוסף חיפה.

משחקי יום ראשון

המגרש הסינטטי בצפת – בשעה 16:00 קבוצת טרום א’ של הפועל טובא תארח את מ.ס ראמה.

דרבי על הפרק. קבוצת ילדים א’ של מ.כ גליל גולן