כדורגל: בלי שערן לוי כבש, צפת הובסה

מוליכת הטבלה מקרית ים זכתה בניצחון 0:5 על הפועל עירוני צפת, שתקווה שיריבותיה בתחתית הטבלה לא ינצלו זאת לשיפור עמדות על חשבונה

*. תודתנו נתונה למאיר ינקי – עיתונאי “חדש בגליל”, על עזרה במידע
שבוע לאחר שהפועל עירוני צפת הביסה בביתה 1:6 את הפועל עראבה, שוב הרבה שערים נכבשים במגרש בצפת, אלא שהפעם לא בצד הנכון מבחינתה של צפת, שאירחה את מוליכת הטבלה, מ.ס קרית ים – שנהנית מתקציבי עתק גם במונחים של ליגה א’ ובקרוב מאוד היא תבטיח את הזכייה באליפות מחוז צפון א’ של ליגה ב’ ואת ההעפלה לליגת העל.

האטרקציה הגדולה, לפחות על הנייר, עבור קהל האוהדים שהגיע למגרש הייתה הגעתו עם הקבוצה האורחת של הקשר ערן לוי, שהשאיר לחבריו לקבוצה את מלאכת הכיבושים. שני שערים במחצית הראשונה ועוד שלושה במחצית השניה סללו את דרכה של קרית ים לניצחון 0:5.

בפעם הקודמת נכנעו רק בתוספת הזמן של המשחק. שחקני צפת (צילום: יגאל שיש)


צפת מדורגת כעת במקום ה-13 בטבלה, שכמו המקום ה-14 מוביל בתום הליגה הסדירה למשחקי המבחן על הישארות בליגה. במקום ה-14 עם מספר נקודות זהה מדורגת מ.ס רובי שפירא חיפה. השתיים מקדימות בנקודה אחת בלבד את אחווה כפר מנדא, שמדורגת מתחת לקו האדום. צפת מייחלת להפסדים של יריבותיה, כדי לא למצוא עצמה במצב עדין עוד יותר.

הרכב צפת במשחק: רז זרקא, רונן פלאח, יוגב אלישע, ניר ברונפלד, פואד ח’יר אלדין, איתמר דיין, אור בן סימון, חננאל אברהם, אושר שמקה, בן שמואלי,

אם טרם הספקתם, מוזמנים לקרוא ריאיון שערכנו עם בן הקשר ההתקפי, בן שמואלי, שנבחר ל”ספורטאי החודש” שלנו,

בשבוע שעבר הבקיע שלושער. בן שמואלי