פרסי הצטיינות למוא”ז הגליל העליון בטקס מצטייני המחשוב

שי קורנבלום, מנהל מערכות המידע של המועצה, חש גאווה עצומה

מועצה אזורית הגליל העליון זכתה בשלושה פרסי הצטיינות בטקס מצטייני המחשוב IT AWARDS של אתר “אנשים ומחשבים”, אשר התקיים בשבוע שעבר. במסגרת הטקס עשרות פרויקטים ומנמ”רים (מנהלי מערכות מידע רשותיים), אשר סייעו לצמיחת הארגונים שלהם וענף ה-IT, קיבלו תעודות הוקרה והצטיינות. הטקס נערך זו הפעם ה-19 והתחרות נחשבת לאירוע המרכזי בעולם ה-IT (טכנולוגיית מידע) – במגזרים הפרטי, הציבורי והממשלתי.

הפרסים שקיבלה המועצה היו על שלושה פרויקטים: קשר עם התושב בעולם דו-רובדי (מערכת ‘מקומי’ והתוסף למוקד 106 וגם שליחת הודעות), פרויקט משותף עם חברת ‘מקומי’ וחברת ‘אברא’; מערכת  GISממ”ג למועצה וקשר עם המערכות והתוכנות של הקיבוצים, בשיתוף עם חברת ‘סיסטמטיקס’; ומערכת תיקים לשירות הפסיכולוגי החינוכי המקומי.

שי קורננבלום, מנהל מערכות המידע של מועצה אזורית הגליל העליון: “בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, ישנה חשיבות רבה לשימוש בכלים חדשניים ומתקדמים לטובת שיפור וייעול השירות לתושבים. אני שמח שוועדת הפרס הכירה באיכות הפרויקטים עליהם אנו עובדים, בין אם כחלק משיתוף פעולה עם חברות חיצוניות, או לבדנו. נמשיך לעבוד למען תושבי המועצה בכל הכלים העומדים לרשותנו, ואם חסרים כלים כאלו – ניצור אותם בעצמנו”.