כדורגל: סיכום מחזור במחלקות הנוער מהגליל והגולן

גם וידאו עם שערים ממשחקי מ.כ גליל גולן תוכלו לראות בכתבה

יום שלישי הגיע, היום של פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר דור העתיד של כדורגלני הגליל העליון והגולן. אז מה בתפריט? “השגריר” שכבש ובישל, קטעי וידאו עם  שלושה שערים נבחרים שכבשו שחקני מ.כ גליל גולן, קבוצה שכבשה 24 שערים ועוד ועוד. מתחילים בסקירה.

השגרירים

עידו אלמישלי (דפנה) – קשרה ההתקפי של קבוצת הנוער של מוליכת טבלת ליגת העל, מכבי חיפה, רשם הופעה בת 25 דקות במשחק הניצחון 0:3 על בית”ר ירושלים.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה – מוליכת טבלת ארצית צפון, נחלה הפסד 1:0 במפגש הצמרת מול הפועל כאוכב. החלוץ אושר וייצמן (חצור) רשם הופעה מלאה, בעוד שהקשר אביהוא סבתי (קרית שמונה) רשם הופעה בת 20 דקות.

קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה ניצחה 0:8 את בית”ר טוברוק נתניה. נועם שמש (צפת) – קשרה ההתקפי והקפטן של הקבוצה, הצטיין עם שער אחד ושני בישולים ומעורבות בעוד שערים.

שליו דיין (כפר הנשיא) – קשרה ההתקפי של קבוצת ילדים א’ של מכבי ת”א, רשם הופעה בת 49 דקות במשחק הניצחון 2:4 על מ.כ גני תקווה.

תצוגה מרשימה. נועם שמש (צילום: ג’ו הירש)



עירוני קרית שמונה


קבוצת הנוער
סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק הביתי מול הפועל ראשל”צ, שמדורגת במקום ה-14 המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגת העל, שאותו קרית שמונה מקדימה כעת ב-4 נקודות. המרחק מהקו האדום הוא 9 נקודות. שער שכבש יאיר מרדכי בדקה ה-50 העניק לקרית שמונה יתרון 0:1, אך שער שספגה בתוספת הזמן מנע ממנה ניצחון.

קבוצת נערים א’, שמוליכה בפער ניכר את טבלת ארצית צפון,חזרה עם נקודה ממשחק החוץ מול השלישית בטבלה, מ.כ נווה יוסף חיפה – שהעפילה למשחקי חצי גמר גביע המדינה. שער של ליאם אלוק העלה את קרית שמונה ליתרון כבר בדקה הראשונה, אך שערים שכבשה המארחת בדקות ה-20 וה-65 חוללו מהפך. שער שכבש נאיף שראף בדקה ה-86 קבע שוויון 2:2.

קבוצת נערים ג’ שומרת על יתרון של 3 נקודות ומשחק עודף בפסגת טבלת מחוז חוף, לאחר שניצחה 0:4 את משחק החוץ מול בית”ר חיפה. כבשו לזכותה: אושרי דרור – צמד, גיל ראל וירין עמר.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 1:4 את מ.ס קרית טבעון. כבשו: איתי שיש,אוראל מדר,אביעד מלכה וחזאעי אבו עואד.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:6 את מ.ס כפר כמא. כבשו:תום אשמוז ואיאן תולסן צמד כ”א,אורי ממן ונועם חניא.

קבוצת טרום א’ הפסידה 2:1 להפועל כאוכב.

נושמים אוויר פסגות. קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה והמאמן בהא הייב

מרכז קהילתי קצרין גולן

קבוצת נערים ג’ חזרה עם נקודה ממשחק העונה מול הפועל אום אל פאחם, מוליכת הטבלה. המשחק, שהתנהל באווירה טעונה ועוינת לדברי אנשי קצרין, הסתיים בתוצאת שוויון 1:1, לאחר ששער שכבש אדר אלמושנינו בדקה ה-48 מחק יתרון מוקדם של הקבוצה המארחת. קצרין נותרה במרחק נקודה מפסגת הטבלה.

קבוצת ילדים א’ הפסידה 1:0 במשחק הביתי מול איחוד אעבלין. ברבע השעה האחרונה שיחקה הקבוצה בעשרה שחקנים.

קבוצת ילדים ב’ נחלה הפסד 5:4 במשחק החוץ מול מ.ס ראמה.

חזרו עם נקודה ממשחק קשה. קבוצת נערים ג’ של קצרין והמאמן אלרואי כהן


הפועל מרום הגליל

קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל שומרת על פער של 3 נקודות מפסגת הטבלה, זאת לאחר שניצחה 0:3 את בני טורעאן. כל השערים הובקעו במחצית השניה – צמד נכבשו ע”י שוהם אזרואל – מלך שערי הקבוצה, שער אחד כבש אבישי טוב.

קבוצת ילדים ב’ שומרת על המאזן הטוב ביותר בליגת צפון 1, בזכות ניצחון 1:9 במשחק אתמול מול בני בענה. כבשו לזכותה: יעקב ישראל סופר – שלושער, נועם אזולאי – צמד, איתי ארביב, השוער לביא דמרי בבעיטת פנדל, ידידיה פנצק והקפטן זייד בראזי.

מאזן נטול הפסדים. קבוצת ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל והמאמן, מתן שלי


הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים ב’ סיימה בתוצאת שוויון 3:3 את משחק החוץ מול בני ממב”ע, משחק בין שתי קבוצות מרכז טבלה, שאליו ממב”ע התייצבה מעמדה גבוהה יותר. אחרי מחצית ראשונה, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1 (אדהם איברהים – פנדל לזכות ממב”ע, עמית אזרן לזכות צפת), פתחה ממב”ע את המחצית השניה בסערה עם שערים שכבשו ג’וואד כחלוני ואדהם איברהים – שהשלים צמד. שערים שכבשו עמית אזרן (פנדל) ואוריה לוי בשלהי המשחק, קבע את תוצאת המשחק.

קבוצת ילדים א’ נחלה הפסד 2:0 במשחק החוץ מול הפועל מטה אשר. במחצית השניה צפת שיחקה בעשרה שחקנים.

קבוצת ילדים ב’ זכתה בניצחון 0:24 על עירוני אעבלין.

ניצחון מרשים. קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת



הפועל גליל עליון


קבוצת טרום א’ ניצחה ביום ראשון 0:5 את מ.ס ראמה. כבשו לזכותה: עומר קרמר – שלושער. עומר רווח ונבו דדון

קבוצת ילדים ב’ ניצחה ביום שישי 1:2 את משחק החוץ מול מ.כ נווה יוסף חיפה. כבשו לזכותה: דניאל בוהדנה ואלון שמעוני.

בהילוך חמישי. קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים א’ ניצחה 1:2 את מכבי סקציה מעלות תרשיחא במשחק בית ביום שישי. כובשי השערים: ירדן יאור (פנדל) ואורי טיבי.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 4:7 את הפועל נוף הגליל במשחק בית ביום שישי. כובשי השערים: מוראד זידאן – רביעייה, ניצן בנישו צמד ודוד אבוטבול.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 0:6 את הפועל דיר חנא במשחק בית ביום שבת. כובשי השערים: איתי גורדון, יהלי אוחנה, טל קורן, יהונתן כהן, יהונתן אדוט וטומי הבט.

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:10 את הפועל עירוני בני אעבלין במשחק חוץ ביום שבת. כובשי השערים: עומר ורדי רביעייה, אביתר לוי צמד, יאן ספדי צמד, אוראל וונונו ואורי חן.

איתי גורדון – הבן של אבישי והנכד של זיו, כובש לזכות קבוצת ילדים ג’

מוראד זידאן כובש לזכות קבוצת ילדים ב’
אורי טיבי כובש לזכות קבוצת ילדים א’