כדורסל גברים: צפת גברה על מוצקין

שחקני צפת זכו לפייט מהקבוצה מהקריות, אך בסיום חגגו ניצחון 69:81

מ.ס “דניאל” צפת משפרת עמדות בצמרת הליגה הארצית. הקבוצה שדורגה ערב המחזור ה-16 במקום השלישי בטבלה, כשהיא מרוחקת מרחק של שתי נקודות מצמד המוליכות, הפועל עכו והפועל מגדל העמק יזרעאל. בעקבות הפסדה של מגדל העמק יזרעאל 91:78 במשחק החוץ בכפר סבא, צפת נצמדת עם מספר נקודות זהה לזה של הקבוצה מעמק יזרעאל, בזכות ניצחון ביתי 69:81 על קבוצת מרכז הטבלה של מכבי קרית מוצקין. הפועל עכו כעת המובילה הבלעדית, לאחר שחזרה מהוד השרון עם ניצחון דרמטי על חודה של נקודה.

אז מה היה הערב באולם “הפיס” בצפת? משחק קצבי ולעיתים אפילו אמוציונלי. האורחת מהקריות בהובלתו של הגלילי רון סבג, שחקן צפת בשתי העונות הקודמות, שגילה יכולת מצוינת לאורך המשחק, לא היוותה אגוז קל לפיצוח. להפסקת הרבע הראשון ירדה מוצקין ביתרון 19:22.

כארבע דקות לתום הרבע השני, מוצקין צעדה ביתרון של 9 נקודות, אך בנקודת הזמן הזו יבגני ליוטרין, הסנטר הגלילי, ספג עבירה בלתי ספורטיבית ולאחריה עבירה טכנית, שגרמה ליציאתו מהמגרש – מה שבהחלט הקל את המלאכה על צפת, שירדה להפסקת המחצית ביתרון 40:42.

הפעם הצטיין כאורח. רון סבג במדי צפת


ברבע השלישי מוצקין המשיכה לתת פייט חזק, אך צפת ירדה בסיומו ביתרון 56:61. ברבע האחרון צפת כבר הייתה דומיננטית יותר ובסיום חגגה ניצחון 69:81.

רשימת קלעים במ.ס “דניאל” צפת: עומר אל על – 22, דביר אוחנה – 19, אוראל לב – 17, צאלי נוימן – 11, בן פריינטה – 7, איגור סימין – 3, נועם מטלון – 2.

חגיגת המצטיינים עם הקהל. דביר אוחנה, עומר אל על ואוראל לב חוגגים עם אוהדי הקבוצה