כדורגל: לקראת סופ”ש במחלקות הנוער

שישי עם הרבה משחקים במגרש הגליל והגולן, שבת עם 2 משחקים בק”ש. כל מה שצריך לדעת לקראת כל משחקי מחלקות הנוער, בכתבה זו

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים בכל מה שקשור למשחקי מחלקות הנוער. אז מה בתפריט? שישי גדוש במשחקים בשניים ממגרשי הגליל העליון ובמגרש בקצרין, שבת סולידית עם שני משחקים בקרית שמונה. לא מעט קבוצות יוצאות למשחקי חוץ מאתגרים. מזג אוויר אידיאלי לכדורגל, הגיעו ליציעים ותמכו בקבוצות.
משחקי יום שישי

משחקים במגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 11:00 קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן תארח את הפועל נוף הגליל. בשעה 13:00 תארח קבוצת ילדים א’ של מ.כ גליל גולן את סקציה מעלות תרשיחא. בשעה 15:00 קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל כאוכב.

משחקים במגרש בצפת – בשעה 11:40 קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת תארח את בני אעבלין. בשעה 13:20 תארח קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל, שמרוחקת 3 נקודות מפסגת טבלת צפון 1, את בני טורעאן.

14:15, קצרין: קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין גולן תארח את איחוד אעבלין.

מחכים לכם במגרש הסינטטי בקרית שמונה. קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן

13:15, נהריה: קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תתארח אצל מכבי נהריה.

12:15, אום אל פאחם: קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין גולן תתארח למשחק עונה אצל הפועל אום אל פאחם, מוליכת הטבלה, שמקדימה אותה בנקודה אחת.

13:30, מגרש אגרטק – חיפה: קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון תתארח אצל מ.כ נווה יוסף.

13:40, ראמה: קבוצת ילדים ב’ של מ.ק קצרין גולן תתארח אצל מ.ס ראמה.

14:45, קרית טבעון: קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה תתארח אצל מ.כ קרית טבעון.

משחק עונה על הפרק. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין גולן

משחקי השבת

המגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 11:30 קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה – שמדורגת במקום ה-11 בטבלה ומקדימה ב-8 נקודות את הקו האדום וב-4 נקודות את המקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה, תארח את הפועל ראשון לציון – שאותה היא מקדימה ב-4 נקודות.  בשעה 16:00 תארח קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן את הפועל דיר חנא.

11:00, מגרשי אגרטק – חיפה: קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה – שמוליכה את טבלת מחוז חוף עם יתרון של 3 נקודות ומשחק עודף על פני המקום השני, תתארח אצל קבוצת מרכז הטבלה של בית”ר חיפה. במגרש המקבילה קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה – שמוליכה בפער ניכר את טבלת ארצית צפון, תתארח אצל מ.כ נווה יוסף – שמדורגת במקום השלישי בטבלה והעפילה לשלב חצי גמר גביע המדינה, אחרי שהדיחה קבוצות מליגת העל.

15:35, אעבלין: קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל עירוני אעבלין.

רוצים לחגוג שוב. שחקני קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה