כדורגל: התפוצצות צפתית

הפועל עירוני צפת ניצחה 1:6 את הפועל עראבה. בעקבות התוצאה עשויה הקבוצה לעלות מעל הקו האדום

*. תודתנו נתונה למאיר ינקו – עיתונאי “חדש בגליל”, על עזרה במידע

ערב מפתיע מצד קבוצת הכדורגל של הפועל עירוני צפת, שלא רק קוטעת שרשרת הפסדים ארוכה, היא אפילו חתומה על תוצאה שאיש לא ציפה – ניצחון 1:6 ביתי על הפועל עראבה – שהקדימה אותה ב-10 נקודות.

צפת פתחה את המשחק בסערה: צמד שכבש בן שמואלי – האחד בדקה ה-3 והשני מבעיטת פנדל בדקה ה-28. שער שכבש אושר שמקה בדקה ה-39 קבע את תוצאת המחצית הראשונה – 0:3 לזכות צפת.

גם במחצית השניה הצליחה צפת לכבוש שלושה שערים: בן שמואלי השלים שלושער בדקה ה-65 והגדיל את היתרון ל-0:4. ב-10 הדקות האחרונות של המשחק נכבשו להם שלושה שערים: בדקה ה-84 היה זה שער מצמק שכבשה הקבוצה האורחת, בתוספת הזמן שערים שכבשו איתן רפאל וחננאל אברהם קבעו את תוצאת המשחק – ניצחון 1:6 לזכות צפת.

הרכב צפת במשחק: רז זרקא, רונן פלאח, יוגב אלישע, ניר ברונפלד, פואד ח’יר אלדין, אור בן סימון, איתמר דיין, דורון הופמן, אושר שמקה, בן שמואלי ושניר אברג’ל. בשורות עראבה עלה בהרכב המגן השמאלי, מעיין אורון, בן קיבוץ כפר בלום.

בעקבות התוצאה הפועל עירוני צפת עולה לפחות זמנית מהמקום הלפני אחרון למקום ה-13, שמוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה. צפת תמתין לתוצאות שיושגו במשחקיהן של מ.ס חיפה ואחווה כפר מנדא, כדי לדעת את מיקומה המדויק נכון למחזור ה-24.

שלושה שערים ובישול. בן שמואלי – מצטיין המשחק