כדורגל: שחקני מרום הגליל למדו על קבלת האחר

שחקני הפועל מרום הגליל זכו למפגש העשרה מרתק עם נציגים מקבוצת צרכים מיוחדים מכרמיאל

איתמר מלמד חיים – אב לילד על הרצף האוטיסטי, שהחליט שגם לילדים בעלי צרכים מיוחדים צריכה להיות מסגרת ספורטיבית בכלל ובכדורגל בפרט, שיחד עם ילד המצוי על הרצף האוטיסטי הגבוה הרימו את הכפפה בעיר כרמיאל והקימו קבוצת קט רגל מיוחדת, שנקראת “עירוני כרמיאל הנשרים”, שכל כולה מורכבת מילדים בעלי צרכים מיוחדים. כיום הקבוצה משחקת בטורנירים ארציים המתקיימים ומותאמים לצורכיהם ומגיעים להישגים נפלאים.



במסגרת פעילויות מתנ”ס מרום הגליל בחודש “פברואר יוצא מן הכלל” התקיימה ביום שני הרצאה מרשימה לקבוצות הליגה הייצוגיות של הפועל מרום הגליל, מפיו של איתמר מלמד חיים. לערב זה, שהתקיים ב”בית העם” המפואר במושב דלתון הגיעו שחקני ומאמני קבוצות הליגה של מרום הגליל וחלק מהורי השחקנים, שנהנו מהרצאה מהממת ומפאנל איכותי, בו שאלו השחקנים ממרום הגליל את שחקני הקבוצה המיוחדים את כל השאלות שהביאו אותם להכרה בריאה כי לכולם יש מקום בכדורגל. שחקני מרום הגליל התנהגו למופת ולקחו חלק פעיל בתוך התהליך הנפלא. בתחילת הערב הבמה נוצלה לחגיגת יומולדת למאמן קבוצת נערים ג’ אליאב מלכה. להענקת תשורה לספונסרים של הקבוצה, קובי ורעות תשובה היקרים.



מהנהלת מועצה אזורית מרום הגליל נמסר: “אנו מודים לבעלי האכסניה במושב דלתון, מוטי שמקה – על אירוח כיד המלך ושיתוף פעולה מדהים עם המתנ”ס. לתמי זיגדון על כל תיאום ההרצאה והפקת החודש הנפלא הזה. לצוות מועדון הכדורגל הפועל מרום הגליל – על ההתגייסות וההשקעה בערב זה ובכל דבר תמיד. לחן ביטון – בת השירות המקסימה שעבדה שעות בכדי שהכל יהיה מתוקתק יפה ומכבד. לגיא ארביב – מנהל מחלקת הספורט על היוזמה וניהול האירוע מתחילתו ועד סופו”.

ואיך אפשר בלי עוגת יום הולדת? אליאב מלכה זוכה לעושה מהמנהל המקצועי משה שלי (מימין) ומגיא ארביב