כדורגל: סיכום שבוע במחלקות הנוער

המחזור המוצלח בגזרת קרית שמונה, “השגריר” שכבש, על זאת ועוד בכתבה הבאה

יום שלישי הגיע, זמן מצוין לפינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר דור העתיד של  כדורגלני הגליל העליון והגולן. זמן קצר אחרי סיום משחקי השלמה בהם נטלו חלק קבוצות ו”שגריר” מאזורי הסיקור שלנו, זמן מצוין לסקירה.

ילדות

מ.כ גליל גולן ניצחה 0:6 את בנות דיר אל אסד. כובשות השערים: זיו אוחנה רביעייה, אגם אוחנה צמד.

כבשו בזמן שקבוצות הילדים של המועדון היו בפגרה. קבוצות הילדות של הגליל העליון



“השגרירים”

עידו אלמישלי (דפנה) –
קשרה ההתקפי של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 20 דקות במשחק ההפסד 3:2 מול מכבי נתניה.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה זכתה בניצחון 0:2 על מ.ס פרדס חנה/כרכור, שמותיר אותה בפסגת טבלת ארצית צפון. שותפים לניצחון: החלוץ אושר וייצמן (חצור) – שרשם הופעה בת 87 דקות, הקשר אביהוא סבתי (קרית שמונה) – שרשם הופעה בת 20 דקות.

נועם שמש (צפת) – קשרה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, רשם היום הופעה בת מחצית אחת במשחק מול בני סכנין, שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

אלון פחימה (דפנה) – קשרה של מכבי נתניה, כבש בשבת האחרונה שער בכורה במשחק הניצחון 1:4 על הפועל ת”א, בו הוא רשם הופעה מלאה. היום עלה השחקן כמחליף בדקות האחרונות של משחק הניצחון 0:1 על בני יהודה ת”א.

שגב קמארי (שדה אליעזר) – בלם קבוצת נערים ב’ של בית”ר טוברוק נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 1:0 להפועל פ”ת.

שליו דיין (כפר הנשיא) – שחקן ההתקפה החדש של קבוצת ילדים א’ של מכבי ת”א, ערך בשורותיה הופעת בכורה בשבת האחרונה בה שותף ל-15 דקות במשחק הניצחון 1:3 על הפועל ירושלים במסגרת משחקי רבע גמר גביע המדינה. דיין גדל והתפתח במחלקת הנוער של הפועל גליל עליון ובגיל 11 עבר לעירוני קרית שמונה וכעת, כשהוא בן 14.5 ולאחר שכבש 19 שערים בשני השלישים של העונה במדי קרית שמונה, הוא עבר למכבי ת”א.

דרך חדשה. שליו דיין עולה לדקות ראשונות במכבי ת”א

שער בכורה במכבי נתניה. אלון פחימה



מ.ק קצרין גולן


קבוצת נערים ג’ שומרת על המקום השני בטבלת הצפון, לאחר שניצחה 0:3 את מכבי עוספייה. כבשו לזכותה עוד במחצית הראשונה: ליעוז גולן, אלון נמירובסקי ואדר אלמושנינו.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 1:4 את בני אעבלין.

בני ממב”ע

קבוצת נערים ב’, שמדורגת במרכז טבלת הצפון, סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק הביתי מול המוליכה, הפועל בועיינה. ג’וואד כחלוני כבש שער שוויון בדקה ה-25.

קבוצת ילדים א’ סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק הביתי מול צעירי כפר כנא. כבש לזכות ממב”ע שער שוויון בדקה ה-60: אדהם פרחאת.

חזק בתמונת האליפות. שחקני קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין גולן



הפועל עירוני צפת


קבוצת נערים ב’, שמדורגת במרכז טבלת הצפון, נחלה הפסד 3:1 במשחק החוץ מול הפועל נחף, לאחר שהוליכה 0:1 משער שכבש יאמן בראזי בדקה ה-19.

קבוצת ילדים א’ סיימה את משחק החוץ המאתגר מול הפועל בית שאן בתוצאת שוויון 0:0.

הפועל מרום הגליל

קבוצת נערים ג’ זכתה בניצחון 1:5 במשחק החוץ מול צעירי בענה, כתוצאה מכך התקרבה כדי 3 נקודות לפסגת הטבלה. כבשו לזכותה:  נועם מסס – צמד, אור ויטנברג,, שוהם אזרואל, אופיר חליוה.

מתנת יום הולדת שמחה למאמן. קבוצת נערים ג’ והמאמן, אליאב מלכה





עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער זכתה בניצחון ביתי 0:4 על בית”ר ירושלים. את השערים כבשו:מוחמד אבו רומי – צמד,בילאל שאהין ואחמד סויטאת. בעקבות הניצחון קרית שמונה התרחקה 8 נקודות מהקו האדום ו-4 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגת העל

קבוצת נערים א’ שומרת על עליונות משמעותית בפסגת טבלת ארצית צפון. אמש גברה על  עירוני נשר בתוצאה  1:5 משערים של עומר תמיר ,עילאי בן דוד,ליאם אלוק,רן חליווה ונאיף שרף.

קבוצת נערים ב’ סיימה את משחקה הביתי מול בני יהודה ת”א בתוצאת שוויון 2:2. היה זה משחק מרתק, שבו שער של אור פנחס העלה את קרית שמונה ליתרון בדקה ה-24, לאחר מכן בני יהודה חוללה מהפך ובתוספת הזמן שער של יהונתן מלכה קבע שוויון 2:2 דרמטי, שמותיר את קרית שמונה הרחק מהקו האדום של טבלת ליגת העל.

קבוצת נערים ג’ סיימה בתוצאת שוויון 3:3 את המשחק הביתי מול הפועל עכו, שהצליחה למחוק פיגור 2:0 (צמד של אושרי דרור במחצית הראשונה) וגם למחוק את שער היתרון שכבש אליה חזן, עם שער בתוספת הזמן של המשחק.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 2:7 את משחק הדרבי מול הפועל גליל עליון. כבשו לזכות קרית שמונה איאן תולסן,נועם חנייא ואורי ממן צמד כ”א,אילעאי ממן. כבשו לזכות גליל עליון: ויסאם מסרי ואבישי עומר.

קבוצת ילדים ג’ 2 זכתה אתמול בניצחון 2:4 על הפועל כאוכב. בקבוצה מבקשים להודות לאנשי הפועל כאכוב על הכנסת אורחים מרשימה ואירוח מכובד. 

ניצלו מהפסד. שחקני קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה