אופניים: יממה מרשימה לנדב רייסברג בטור רואנדה

הרוכב מקיבוץ דפנה הרשים ביממה האחרונה בביצועיו. רייסברג משתף בתחושותיו בכתבה הבאה

*. מאת: דוברות ישראל סקיילינג אקדמי

הרוכב הישראלי נדב רייסברג ממשיך את הפתיחה הנהדרת שלו בטור רואנדה, לאחר שסיים אתמול את השלב הראשון במקום ה 9. חלקיק שניה מאחוריו הגיע עמיתו לקבוצת ישראל פרמייר טק, רועי וויינברג, שסיים במקום הששי וחיזק את האמונה שיש הרבה מה לצפות מדור הרוכבים הצעירים הישראלים החדש.

לאחר שהשיג אתמול את המקום התשיעי בקטע הפתיחה, קיבל היום רייסברג בן ה 21 את המפתחות מהצוות המקצועי להיות הרוכב המוביל גם בשלב היותר אתגרי בין קיגאלי לקיגאסארה, שלב שכלל לראשונה גם עליה. המירוץ התנהל בעצבנות רבה עם הרבה מאד התקפות אבל רייסברג הצליח לעמוד בציפיות .

נדב רייסברג משתף בתחושותיו: ״ היה יום מאד קשה. כל הזמן התקפות ועוד התקפות, אבל הסתדרתי עם הקצב הגבוה, ובמיוחד עם העליה לקראת הסוף שממש התאימה לי. נגעתי בחלום הפודיום שלי כאן כאשר סיימתי רביעי אבל אני די בטוח שעד סוף הטור גם זה יגיע”. רייסברג ביקש לציין את העזרה שקיבל מחבריו ובמיוחד כריס פרום האגדי:״ הוא עזר לי לקראת ספרינט הסיום, מאותת לי ״תתייצב מאחורי הגלגל שלי ואמשוך אותך קדימה… אני עדיין מתקשה לעכל את הסיטואציה שרוכב ענק כזה עובד עבורי ״. מנצח השלב, בדיוק כמו אתמול , היה איתן ורנון מקבוצת סודל קוייק סטפ שנראה ברמה מעל השאר במרוץ.

חיוך מלא בגאווה וסיפוק. נדב רייסברג (צילום: נועה ארנון)