כדורגל: קיפאון על המגרש בגולן

בני ממב”ע סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את המשחק מול בני ג’דיידה-מקר. באמצע השבוע תארח את מכבי יפיע למשחק השלמה

בני ממב”ע חזרה אחרי כשבועיים לארח משחקים בביתה. אחרי שבשבוע שעבר זכתה בניצחון 0:2 במשחק הליגה מול נועלת הטבלה, אחווה שעב, במשחק אליו התייצבה עם סגל של 12 שחקנים בלבד – ואחרי שבאמצע השבוע נאלצה לארח את משחק רבע גמר גביע האזורים מול הפועל כאוכב מליגה א’ במגרש הסינטטי בקרית שמונה, בשל השלג שהצטבר על כר הדשא – במשחק שבו רק בעיטת פנדל אחת הפרידה בינה לבין חצי הגמר, אירחה היום הקבוצה מהגולן את בני ג’דיידה-מקר, שמדורגת במקום השישי בטבלת צפון א’ של ליגה ב’ ושואפת להשתלב במשחקי הפלייאוף העליון. ממב”ע התייצבה למשחק עם יתרון של 4 נקודות ושני משחקים חסרים על פני המקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה.

היה זה משחק שלא התעלה לרמה גבוהה. יוזמה התקפית נרשמה במשחק, אך חוסר ריכוז משני הצדדים מנע מצבים משמעותיים ליד השערים. הקבוצה האורחת שיחקה בדקות האחרונות בעשרה שחקנים, זאת לאחר שאחד משחקניה הורחק בשל ויכוחים עם השופט. בסיום, תוצאת שוויון 0:0.

הרכב בני ממב”ע במשחק: סאמח קיש, תא’אר עמאשה , רואד שופי, יוסף דרויש,  עודי אבו סלאח, איהם זהוה, ריאן עמאשה, סיארג’ ח’אטר, נא’אל אבו עוואד, אסעד עמאשה, נאג’י אבו ג’בל.

ביום שלישי הקרוב, בשעה 15:00, תארח בני ממב”ע את מכבי יפיע – שמקדימה אותה ב-4 נקודות. יפיע זכתה ב-4 נקודות בשני המשחקים האחרונים וקטעה רצף הפסדים משמעותי. ממב”ע מקדימה כעת ב-5 נקודות את המקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה. ניצחון יעניק לה פער, שייתן לה מקדמה משמעותית להמשך.

מקווים להבטיח את ההישארות בליגה בהקדם. שחקני בני ממב”ע