גבר נהרג בתאונה בגולן

הרוג ו-5 פצועים בתאונה שהתרחשה היום בצוהריים בכביש 978

בשעה 13:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירדן על תאונת דרכים עם מעורבות 3 כלי רכב בכביש 978 משעל לאורטל. חובשים ופראמדיקים של מד”א בסיוע כוח רפואה צבאי מעניקים במקום טיפול רפואי ל-6 פצועים, בהם 1 קשה מחוסר הכרה לכוד. מסוק מד”א הוזנק לאירוע.

בשעה 14:42 חובשים ופראמדיקים של מד”א בסיוע כוח רפואה של הצבא קובעים את מותו של גבר כבן 35 שנלכד מחוסר הכרה באחד מכלי הרכב ומפנים לבי”ח זיו 5 פצועים, בהם 2 במסוק מד”א, מהם אישה בת 23 במצב בינוני עם חבלה בבטן ופעוט כבן 3 במצב קל. 3 פצועים פונו באמבולנסים צבאים, בהם אישה בת 23 במצב קשה עם חבלות בפלג גופה העליון, גבר בן 20 במצב בינוני ופצוע במצב קל.סה”כ בתאונה 6 נפגעים – הרוג אחד, פצוע קשה, שני פצועים בדרגה בינונית ושניים בדרגה קלה

החובש אביב כץ מסר: “דובר בתאונת דרכים קשה מאוד, אחד מכלי הרכב היה על גדר ההפרדה כשהנהג, גבר כבן 35 לכוד במושב הקדמי כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. תוך כדי פעולות החילוץ הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן תרופות והנשמה אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נקבע מותו. אישה בת 23 וילד בן 3 שנפגעו באורח בינוני וקל הועברו למסוק מד”א שנחת על הכביש בסמוך אלינו ופונו לבי”ח זיו. כוח רפואה של הצבא שפעל יחד איתנו בזירת התאונה פינה לבית החולים 3 פצועים בהכרה מלאה, בהם אישה בת 23 במצב קשה”.

תיעוד מזירת התאונה (צילום: דוברות מד”א)