כדורגל: לקראת סופ”ש במחלקות הנוער

שישי גדוש במשחקים ב-3 מוקדים, שבת עם משחקים ב-2 מוקדים. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחקים בכתבה הבאה

סופ”ש של כדורגל במחלקות הנוער מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. בסופ”ש הקרוב ייערכו משחקי גביע המדינה בשנתוני הילדים, מסיבה זו חלק מקבוצות הילדים באזור יהיו בפגרה. עם זאת, יהיו גם קבוצות ילדים שכן ישחקו. אז מה בתפריט? שישי עם משחק בנות בכפר בלום, הצגות כפולות בקצרין, קרית שמונה וצפת – שם ייערך משחק דרבי גלילי. בשבת היצע המשחקים יהיה מצומצם יותר, משחק אחד ייערך בקרית שמונה ועוד הצגה משולשת באצטדיון שבכפר בוקעאתא – במידה ומצב המגרש ונפח התנועה בעליה לחרמון לא יגרמו לשיבושים.

מקווים לחזור לשחק. שחקני קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע והמאמן, בילאל ולי



משחקי יום שישי

הצגה כפולה בקצרין –  בשעה 11:30 קבוצת ילדים ב’ של מ.ק קצרין גולן תארח את בני אעבלין. בשעה 13:45 קבוצת נערים ג’ – שמרוחקת נקודה אחת מפסגת טבלת מחוז צפון, תארח את מכבי עוספייה ממרכז הטבלה.

משחקים במגרש בצפת –  בשעה 10:45 ייערך משחק דרבי שבו תארח קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון את עירוני קרית שמונה. בשעה 12:15 קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל, שמרוחקת 6 נקודות ומשחק חסר מפסגת טבלת מחוז צפון 1, תארח את צעירי בענה – שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה.

משחקים במגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 11:30 קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה – שמקדימה כבר ב-9 נקודות את הקו האדום של טבלת ליגת העל, תארח את בני יהודה ת”א – אותה היא ניצחה גם במשחק הליגה הקודם למרות ששיחקה בעשרה שחקנים במחצית השניה וגם במשחק הגביע בחודש שעבר. קרית שמונה מקדימה את בני יהודה בנקודה אחת. בשעה 14:00 קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה – שמוליכה ביתרון של 5 נקודות ומשחק עודף את טבלת מחוז חוף, תנסה לשפר עמדות בצמרת במשחק מול הפועל עכו ממרכז הטבלה.

11:30, דיר חנא: קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע תתארח אצל הפועל דיר חנא.

13:00, תרשיחא: קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת תתארח אצל הפועל תרשיחא.

14:30, כפר בלום: קבוצת הילדות של מ.כ גליל גולן תארח את בנות דיר אל אסד.

רוצים לשוב לפסגה. קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל והמאמן, אליאב מלכה

גם הם רוצים לשוב לפסגה. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין גולן והמאמן, אלרואי כהן


משחקי השבת

11:30, הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שמקדימה ב-4 נקודות את המקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה וב-5 נקודות את הקו האדום, תארח את בית”ר ירושלים, שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה.

הירושלמים נפרדו במהלך השבוע ממאמנם, אך הדבר לא עזר להם להימנע מהפסד במשחק החוץ מול הפועל ראשל”צ. קרית שמונה נחלה באמצע השבוע הפסד 2:1 במשחק מול קבוצת הצמרת של מכבי נתניה, אחרי שבשבת זכתה בניצחון ביתי דרמטי 1:2 על נועלת הטבלה, הפועל ר”ג. בית”ר ירושלים הפסידה ב-7 מ-10 משחקי החוץ שקיימה, אך בין שני ניצחונות החוץ שלה ניתן למנות ניצחון מרשים 1:3 על המוליכה, מכבי חיפה. קרית שמונה הפסידה רק בשלושה מעשרת משחקי הבית שקיימה. צפוי משחק מאתגר מאוד לשתי הקבוצות. בקרית שמונה יקוו ששחקן הכנף, חריג הגיל, יאיר מרדכי, שכבש בשני המשחקים האחרונים, ימשיך את הרצף גם בשבת הקרובה.

הצגה משולשת באצטדיון בוקעאתא: בעוד שקבוצת הבוגרים של בני ממב”ע תארח בשעה 15:00 את בני ג’דיידה-מקר, לפני ואחרי המשחק ייערכו משחקים של קבוצות מחלקת הנוער, הכל כמובן במידה ומשטח הדשא לא יהיה ספוג בשלגים ובמידה והקבוצות היריבות לא יתעכבו בפקקי תנועה. בשעה 12:00 קבוצת ילדים א’ תארח את צעירי כפר כנא. בשעה 17:30 תארח לאור זרקורים קבוצת נערים ב’ – שמדורגת במרכז טבלת הצפון, את המוליכה, הפועל בועיינה.

קרב תחתית חשוב בשבת. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה