כדורגל: חגיגת כדורגל במגרשי הגליל העליון

שישבת בקרית שמונה, שישי וראשון בצפת. כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי מחלקות הנוער בכתבה זו.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. אמנם המחזור הקרוב ייערך במתכונת מעט מצומצמת – הן בשל התפרקותן של קבוצות הנוער של הפועל מרום הגליל ובני ממב”ע והן מאחר ולא מעט קבוצות מוצאות את עצמן במחזור חופשי. מה שכןף אבל מי שצמא לראות את דור העתיד בשני מוקדים בגליל העליון, זוכה למגוון אפשרויות חינמיות ובמגרשים מהנים. אז תתלבשו היטב והגיעו למגרשים. כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת משחקי מחלקות הנוער של קבוצות הגליל העליון והגולן, בכתבה זו.

אצטדיון שלא ישחקו בו בסופ”ש. האצטדיון המושלג בכפר בוקעאתא המשמש את קבוצות בני ממב”ע


משחקי יום שישי

09:30, צפת: קבוצת טרום א’ של הפועל טובא תארח למשחק דרבי את מ.כ גליל גולן.

משחקים במגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 11:00 ייפגשו למשחק מסקרן קבוצות ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל ומ.ק קצרין גולן. בשעה 13:00 קבוצת ילדים ג’ 1 של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל בית שאן. בשעה 15:00 קבוצת ילדים א’ תארח את מכבי אחי נצרת.

11:00, שייח דנון: קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל – שמרוחקת 4 נקודות ומשחק חסר מפסגת הטבלה, תתארח אצל בני דיר אל אסד – שאותה היא מקדימה ב-4 נקודות.

13:00, מגרש אגרטק – חיפה: קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה – מוליכת מחוז חוף, תתארח למפגש קצוות אצל נועלת הטבלה, מכבי נווה שאנן חיפה.

14:00, נחף: קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני צפת, שמדורגת במרכז טבלת מחוז צפון, תתארח למשחק מאתגר אצל מ.ס בית ג’אן, סגנית המוליכה המקדימה אותה ב-8 נקודות.

דרבי אזורי על הפרק. קבוצת ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל והמאמן מתן שלי



משחקי השבת – עירוני קרית שמונה (במגרש הסינטטי בעיר)

בשעה 11:30 קבוצת הנוער – שמדורגת במקום ה-12 בטבלה ומקדימה ב-2 נקודות את המקום המוביל למשחקי המבחן וב-4 נקודות את המקום המוביל לירידת ליגה, תארח את נועלת הטבלה – הפועל ר”ג. בשעה 14:45 קבוצת נערים א’, שמוליכה בפער ניכר את טבלת ארצית צפון, תארח את קבוצת מרכז הטבלה של עליה כפר סבא. בשעה 17:00 קבוצת ילדים ב’ תארח את הפועל גלבוע.

משחקי חוץ


11:30, בית נגלר – קרית חיים: קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שמקדימה ב-7 נקודות את הקו האדום והמקום המוביל למשחקי המבחן, תתארח אצל נועלת הטבלה, הפועל חיפה, אותה היא מקדימה בפער ניכר.

15:00, סכנין: קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל בני סכנין

משחקי יום ראשון


15:30, אעבלין: קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת תתארח אצל בני אעבלין.

16:45, צפת: קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון תארח את מכבי נהריה.

מפגש תחתית חשוב בשבת. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה