טניס שולחן: הכדורגלנים הגיעו, גם המדליות

אימון עם כדורגלני עירוני קרית שמונה, זכייה בטורניר בכרמיאל. לא היה משעמם במועדון מבואות החרמון

במועדון הטניס מבואות החרמון בניהולו המקצועי של המאמן שחר גלעד חווים הרבה רגעים של העשרה וסיפוק. הצלחה גדולה למועדון בתחרות שנערכה בכרמיאל. סיפוק מירבי מאימון עם כדורגלני עירוני קרית שמונה, הם גולת הכותרת של התקופה האחרונה.

שחקני עירוני קרית שמונה ונציגות מועדון הטניס מבואות החרמון

שתי מדליות בכרמיאל

בשבת האחרונה, כמיטב המסורת, נציגות נכבדת בגילאים שונים מקרב ספורטאית וספורטאיות המועדון נסעו לכרמיאל, לאליפות המאסטרס אותה מארח מועדון “הישגי כרמיאל”. בתחרות השתתפו השחקנים והתוצאות היו נפלאות ובראשן: רוני איצקוביץ’ זכתה במקום השני בתחרות לגילאי 12, רוני איצקוביץ’ זכה במקום השני בתחרות לגילאי 16.

במועדון טניס שולחן מבואות חרמון סיכמו בסיפוק את התחרות בכרמיאל: “תמיד שמחים לזכייה במדליות, אבל יחד עם זאת, התוצאות הן לא בעדיפות העליונה אצלנו, אלא הדרך. חלק מהערכים אותם אנחנו מקדשים במועדון הם ערכי המשפחתיות. הקו המנחה שלנו – “שחקנים בודדים יכולים לזכות בנקודות – אבל רק קבוצה שלמה זוכה במשחק”. חלק נרחב מהפעילויות של שחקני המועדון הן פעילויות יוצאות דופן שמקדשות את הערכים ואת חזון המועדון. היה לנו כיף לראות את השחקנים והשחקניות תומכים ומעודדים אחד את השניה. היייתה אווירה מצוינת ומגיע שאפו ענק למועדון המארח על ארגון ברמה גבוהה ועל ספורטיביות ורמת תחרות מצוינת”.

הדרך לפני הכל. הזוכים בתחרות בכרמיאל

הכדורגלנים הצטרפו לאימון

לאחרונה קיימו שחקני ושחקניות הקבוצות הצעירות אימון עם 4 מכדורגלני קבוצת הבוגרים של עירוני קרית שמונה: רועי קהת, זיו מורגן, סמואל בראון ואיתמר שבירו. ארבעת הכדורגלני המפורסמים ריכזו הרבה תשומת לב ואהדה מהדור הצעיר של קבוצות המועדון.

ממועדון טניס שולחן מבואות החרמון נמסר: “ערכנו מפגש מיוחד וראשון מסוגו בסצנת הטניס שולחן שכלל השתתפות של שחקני המועדון עם כוכבי קבוצת הכדורגל עירוני קרית שמונה ושלושה אלופי ישראל בטניס שולחן. אירוע פינג פונג יוצא דופן, שנערך באולם הבית שלנו בשאר ישוב וזו היתה חוויה בלתי רגילה עבור הצוות ושחקני המועדון. אנחנו מודים למועדון הכדורגל עירוני קרית שמונה ולכוכבי ליגת העל”.

צפו בכדורגלנים ובטניסאי השולחן בפעילות משותפת