השלג משבש את הלימודים

שיבושים במערך הלימודים ביישובים בגולן ובגליל העליון.

הגליל העליון והגולן התעוררו לבוקר מושלג בחלק מהאזורים, מה שגורם באופן טבעי לשיבושים ביום הלימודים הזה. להלן הודעות של 3 רשויות מקומוית. מומלץ להתעדכן בהתפתחויות עמודי הרשתות החברתיות של הרשויות.

הודעת מועצה אזורית הגליל העליון: “בעקבות שלג שהחל לרדת באזור ההר, לא יהיו הסעות לבתי הספר פסגות, נוף הרים ואנה פרנק, והלמידה בהם תתקיים מרחוק. כמו כן – בוטלו ההסעות למשגב עם ולמנרה. נעדכן בהמשך”.

הודעת עיריית צפת: “עקב הצטברות שלג בצירי הדרכים בשכונות העליונות של צפת, קיימת סכנת החלקה. על כן הלימודים ייפתחו בשעה 10:00. נוסיף ונעדכן בהתאם להתפתחויות בשטח”.

הודעת מועצה אזורית גולן: “ברברה הבטיחה, הגיעה וקיימה. הבוקר התעוררו בגולן למרבדי שלג לבנים ויפים. לכן, לאחר הערכת מצב בשטח הוחלט כי לא ייתקימו לימודים בבתי הספר אביטל וילקוט רועים. ביישובים נמרוד, נווה אטי”ב, אודם, אל-רום, עין זיוון, אורטל, מרום גולן ושעל יפעלו מוסדות החינוך בהתאם ליכולת ההפעלה על בסיס צוות יישובי/זמין. לא יהיו הסעות מיישובים אלו למוסדות החינוך החיצוניים (וכמובן שלא יהיו הסעות חזרה). כרגע אין גישה צפונה מקו וואסט צומת השיריון. המשטרה מבצעת חסימות ועבודות הפילוס רק החלו. אין להגיע לאזור זה. לכשיפתחו הכבישים כולם מוזמנים להינות עמנו מהשלג. הימנעו מעצירה בצידי הדרכים אין להיכנס לאזורים מגודרים ו/או פרטים.

שלג בצפת (צילום: דוברות עיריית צפת)