במועצה אזורית גולן נערכים לחמישי מושלג

במטה השלג של המועצה קיימו הערכת מצב. להלן ההודעה לתושבים

לפני זמן קצר סיים מטה שלג את הערכת ההערכות למחר-יום ה’ 09.02.23 . לאור התחזית המעודכנת המציגה טמפרטורות נמוכות במיוחד בצפון הגולן, הקרה הצפויה, והעובדה כי החלה כבר כעת להיווצר שכבת קרח על הכביש שתתעבה עד שעות הבוקר-שכבת קרח זו מכונה בשם “קרח שחור”. השכבה בלתי ניראת, וישנה סכנת החלקה אשר תגרום לסכנת חיים ממשית.

לאור העובדה כי אנו רואים את ביטחונם ובטיחותם של ילדי הגולן וצוותי החינוך כערך ראשון אל מול כל שיקול אחר, החלטנו לא להסתכן ולפתוח את הלימודים בשעה מאוחרת. החלטה זו חלה גם על מערכות הגיל הרך ביישובים: נווה אטי”ב, נמרוד, אודם, אל-רום, אורטל, עין זיוון, מרום גולן, שעל אשר צוותן מגיע מיישובים אחרים ועל בבתי הספר ילקוט רועים ואביטל. הלימודים בגיל רך ובבתי ספר המוזכרים, יחלו בשעה 10:00. ההסעות של בתי הספר אביטל וילקוט רועים תתאחרנה-הודעה על שעות ההסעות תצא מבית הספר. הפתיחה המאוחרת נועדה לשמור על ביטחון הילדים והנוסעים.

היציאה מהיישובים לבתי הספר הר וגיא ונופי גולן תתאחר וצפויה להיות סביב השעה 9. הודעה על מועד ההסעה המדויק תגיע מבתי הספר אליכם ההורים. בשל מצב הכבישים צפויות גם חסימות משטרתיות לכיוון צפון הגולן. השינויים בקווי התחבורה הציבורית יצאו בהודעה נפרדת. אנא סעו בזהירות, נהגו באחריות שכולנו נחזור הביתה בשלום.

שלג בגולן (צילום: עטרה רבי)