כדורסל גברים: זהירות מוקש, אתא מגיעה

הפועל גליל עליון תארח הערב את עירוני קרית אתא מתחתית הטבלה עם שאיפה לניצחון נוסף

אחרי לילה סוער ומאתגר אל מול איתני הטבע, חוזרים למציאות הספורטיבית. הערב, בשעה 20:00, תארח הפועל גליל עליון את עירוני קרית אתא למשחק ליגה 16 העונה, בעוד שלקרית אתא יהיה זה משחק 15 העונה. גליל ניצבת במקום החמישי בטבלה ושואפת לסיים את הליגה הסדירה (מחזור 22) בין ששת הראשונות ועם כרטיס למשחקי הבית העליון, שיבטיחו את מקומה גם בפלייאוף העליון. קרית אתא מדורגת במקום ה-10 בטבלה והיא שואפת לנצח, כדי להגדיל את הפער מהמקום האחרון.

צריכים את התמיכה שלכם הערב. שחקני הגליל (צילום: גיל נוימן)



נס ציונה, השישית בטבלה, נושפת בעורפה של הגליל, אם היא תנצח את הרצליה וגליל תפסיד הערב, היא תעלה על חשבון הגליל למקום החמישי וגליל תמצא את עצמה עם מספר נקודות זהה לזה של הפועל באר שבע/דימונה. הרצליה, ששיחקה משחק אחד פחות מהגליל, גם היא חזק בתמונה במידה ותנצח את נס ציונה.

היריבה מהקריות אמנם ניצחה בארבעה משחקים מבין ה-14 ששיחקה, אך מדובר בקבוצה עם חומר שחקנים איכותיים, שניים מהם שיחקו בעונה שעברה בגליל: הפורוורד כארם משעור והגארד שאבון לואיס – שיזכו היום בפרחים מנציגי הגליל לפני המשחק.

לא צפוי לעשות הנחות. שאבון לואיס במדי הגליל (צילום: גיל נוימן)



שאבון לואיס הוא מלך הסלים של קרית אתא עם ממוצע של 16.6 נקודות למשחק והוא גם החוטף המצטיין של הקבוצה עם ממוצע של כמעט 2 חטיפות למשחק. לואיס בהחלט יאתגר את הקו האחורי הלוהט של הגליל, בראשותם של רועי הובר, איתי מושקוביץ ודיישון בוקר, שיצטרכו להצר את צעדיהם של גארדים איכותיים נוספים בשורות האורחות, הגארד מייקל בריסקר – שעומד על ממוצע של 8.7 נקודות למשחק והרכז דיאנטה גארט – שעומד על ממוצע של 12.3 נקודות למשחק. בקו הקדמי השחקן הבולט של קרית אתא הוא אמין סטיבנס – שעומד על ממוצע של 14.6 נקודות ו-7.6 ריבאונדים, ובהחלט צפוי לאתגר את ברייס וושינגטון, ווין לנגסטון ונמרוד לוי, שיצטרכו לתת תשומת לב מוגברת גם לענק הישראלי של קרית אתא, יותם חנוכי.

איך צופים במשחק הערב? אחת משתי האפשרויות: רכישת כרטיסים אינטרנטית באתר “אייונטר”, צפייה בשידור הישיר בערוץ 58

גם הפעם קיים פוטנציאל למשחק צמוד. תקציר המשחק הקודם בין הקבוצות (הופק בשיתוף מדיית מנהלת ליגת העל וערוץ הספורט)