כדורגל: מחזור מצומצמם בפעילות עם דרבי מרתק

סיכום המחזור בגזרת מחלקות הנוער מביא לנו הפעם גם משחק דרבי מרתק. על כך, בכתבה הבאה

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר הדור הצעיר של כדורגלני וכדורגלניות הגליל העליון והגולן, במהדורה לסיכום המחזור האחרון במחלקות הנוער – מחזור שהושפע רבות מהשלכות מזג האוויר, מה שהביא לביטולם של לא מעט משחקים. אז מה בתפריט? דרבי מרתק, שגרירים שכבשו, קבוצה ששומרת על מקומה בפסגת הטבלה ועוד ועוד.

בשבוע שעבר כבש את פינת “ספורטאי החודש”, בשבת כבש על המגרש. שגב קמארי



השגרירים


ליאד סופר (צפת) – קשרה של קבוצת הנוער של בני ריינה, רשם הופעה מלאה ואף כבש שער במשחק שבו קבוצתו נחלה הפסד 4:1 להפועל מגדל העמק.

שגב קמארי (שדה אליעזר) – בלם בית”ר טוברוק, שכבש בשבוע שעבר את פינת “ספורטאי החודש” שלנו, רשם הופעה מלאה במשחק בו קבוצתו נחלה הפסד 3:2 במשחק מול מ.כ נווה יוסף חיפה ובו כבש קמארי שער בכורה העונה.

אושר ויצמן (חצור) – חלוץ עירוני טבריה, רשם הופעה בת 72 דקות במשחק הניצחון 0:1 על הפועל ערערה.

נועם שמש (צפת) – קשרה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 40 דקות במשחק מול בית”ר ירושלים, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

יהלי אפשטיין (חד נס) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני כרמאיל, רשם הופעה בת 40 דקות במשחק הניצחון 0:3 על מכבי צור שלום/קרית ביאליק.

יאיר בן נר (קדמת צבי) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של עירוני טבריה, רשם הופעה בת 20 דקות במשחק הניצחון 1:4 על בני ג’דיידה-מקר.

שער לזכות קבוצתו. ליאד סופר (צילום: עובאדה אלכתילאת)



מ.כ גליל גולן

במשחק המרכזי של סופ”ש קבוצת טרום א’ סיימה בתוצאת תיקו 2:2 את משחק הדרבי מול הפועל גליל עליון, שנערך במגרש בקרית שמונה. כובשי השערים לזכות מ.כ גליל, שהוליכה 0:2 במחצית הראשונה – אביתר לוי ועומר ורדי. במחצית השניה צמד שערים שכבש עידו זמיר קבעו את תוצאת המשחק.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:1 את הפועל משגב במשחק חוץ ביום שבת. כובש השער: עידו אלכסנדר.

קבוצת הבנות ניצחה 0:6 את הפועל בנות מג’דל כרום במשחק חוץ ביום שישי. כובשות השערים: אגם אוחנה וזיו אוחנה, אביגיל כהן-פטילון – צמד כ”א.

דרבי מרתק. שחקני מ.כ גליל גולן (בכחול) ושחקני הפועל גליל עליון (צילום: מדיה הפועל גליל עליון)


ילדים ב’ – ליגת צפון 1

הפועל מרום הגליל ניצחה 2:6 את בני חורפיש. כבשו לזכותה: יעקב ישראל סופר – שלושער, נועם אזולאי, מייקל חדד ואור הרשטיק בשערי בכורה

קבוצת ילדים ב’ של מ.ק קצרין גולן הפסידה 4:3 לצעירי שעב.

הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים ב’ ניצחה 1:2 את הפועל כאוכב ועשתה עוד צעד לעבר מרכז טבלת מחוז צפון. את השערים לזכותה כבשו במחצית הראשונה: שער עצמי ושער שכבש אוריה לוי.

נהנים מהמאזן הטוב בליגה. קבוצת ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל והמאמן, מתן שלי


עירוני קרית שמונה

נערים ב’

קבוצת נערים ב’ נחלה הפסד 4:0 במשחק החוץ מול המוליכה, מכבי ת”א. למרות זאת, ממשיכה הקבוצה להקדים את הקו האדום של ליגת העל ב-7 נקודות.

קבוצת נערים ג’ ניצחה 0:1 את הפועל נוף הגליל, משער שכבש גלעד ליטמן. הקבוצה שומרת על מקומה בפסגת טבלת מחוז חוף.

קבוצת ילדים א’ שבה מחיפה עם ניצחון 0:10 על עירוני קרית שמונה. כבשו לזכותה: עידו אדרי – שלושער, איאן תולסן – צמד, איתי לוקצקי, חזאעי אבו עוואד, איתי שיש, רועי וקנין.

קבוצת טרום א’ סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק מול הפועל תרשיחא.

שומרים על הפסגה. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה והמאמן בהא הייב