כדורסל גברים: פלג והובר מצטייני החודש של מנהלת הליגה

מאמן הפועל גליל עליון ורכז הקבוצה זכו לתארים, בעקבות ביצועיהם בחודש ינואר

הפועל גליל עליון קוטפת מחמאות וניצחונות לא רק על המגרש. בסופ”ש האחרון זכו ברק פלג – מאמן הקבוצה, ורועי הובר – רכז הקבוצה, בתארי הצטיינות מטעם מנהלת ליגת העל, חודש לאחר שאיתי מושקוביץ – שחולק איתו את עמדת הרכז, זכה בתואר. לפני שנמשיך, לא לשכוח שמחר מארחת הקבוצה בשעה 20:00 את עירוני קרית אתא. רכישת כרטיסים באתר “אייונטר”

ברק פלג נבחר למאמן החודש, לאחר שהוביל את הקבוצה לארבעה ניצחונות רצופים, שיצרו מאזן של שישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים. פלג החל עונה שלישית בהפועל גליל עליון, אחרי שהוביל אותה לחזרה לליגת העל ולאליפות הליגה הלאומית לפני שתי עונות ואין ספק שהוא בתקופת הפריחה הגדולה ביותר שלו כמאמן.

בכתבה נרחבת שפורסמה באתר מנהלת ליגת העל, הגיב פלג לבחירתו: “תודה רבה על הבחירה המחמיאה בי ובצוות האימון שלי – אבישי גורדון, שגיא שלו וחן לביא למאמני החודש. עיקר המחמאות מגיעות לשחקנים שלנו שמביאים את עצמם יום אחרי יום ואימון אחרי אימון במטרה להיות הכי טובים ומקצועיים. יש לנו קבוצה שמשחקת בעיקר בשביל שהאוהדים שלנו יוכלו להרגיש גאווה, כי אנחנו גליל עליון”.

מוזמנים להאזין לריאיון נרחב שערכו עם ברק פלג האוהדים, צוד בדיחי ונעם כהן – ששימש כעוזרו בשתי העונות הקודמות, בפודקאסט “פוד גליל”

ראוי ביותר. ברק פלג (צילום: גיל נוימן)

רועי הובר זכה בתואר “שחקן החודש הישראלי”, חזר מפציעה ממושכת ולאחר שהחלים מניתוח באצבעו. בכתבה נרחבת על פועלו, שפורסמה באתר מנהלת ליגת העל, נכתב כי בארבעת המחזורים האחרונים הוא עומד על 16.8 נקודות, 3.0 ריבאונדים, 5.3 אסיסטים ומדד 19.5, כולל 3.0 שלשות למשחק ב-52% – יותר מפי 4.5 מלפני הפציעה. רועי הובר הגיב לבחירתו: “”כבוד להיבחר לשחקן החודש הישראלי”, אמר הובר, “כיף לחזור לשחק אחרי פציעה לא פשוטה, ואני רוצה להגיד תודה מיוחדת לצוות הרפואי של הקבוצה שטיפל בי במסירות רבה – ד”ר נעם רשף, רופא הקבוצה, אוהד אבלס הפיזיוטרפיסט וד”ר סחניני וצוות בי”ח זיו בצפת”.

חזר בענק מהפציעה. רועי הובר (הסרטון הופק בשיתוף ערוץ הספורט ומנהלת ליגת העל)