כדורגל: יממה ביתית בגזרת ליגה ב’

הפועל עירוני צפת מארחת היום ובני ממב”ע מארחת מחר. זרקור למשחקים בכתבה זו

המחזור ה-21, שפותח את השליש האחרון של העונה בליגה ב’, ייצא לדרך כבר היום (חמישי) אחה”צ, כשהפועל עירוני צפת תארח את בני בענה. הנציגה השניה שלנו במחוז צפון א’ היא בני ממב”ע, שתארח מחר את מכבי יפיע. בין צפת למקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה מפריד רק יחס שערים, בעוד שבני ממב”ע מקדימה ב-5 נקודות את אזור הסכנה. קר בחוץ, אבל אם תתלבשו היטב, יהיה לכם כיף לשבת ביציעים – אז תגיעו. זרקור לקראת משחקי הקבוצות, בכתבה זו.

הפועל עירוני צפת תארח בשעה 17:45 את קבוצת הצמרת של בני בענה, שמדורגת במקום הרביעי המוביל לפלייאוף העליון. בענה מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים והיא עומדת על ממוצע הבקעה של יותר משני משחקים למשחק, בעוד שצפת עומדת על ממוצע ספיגה של מעל 2 שערים למשחקים. בענה נפרדה לאחרונה ממלך שעריה, פאדי זידאן, מה שלפחות על הנייר אמור לעשות חיים פחות קשים לשחקני צפת, שבכל מקרה יצטרכו להיראות הרבה יותר טוב מהמשחקים האחרונים מול עכו ונהריה. ההגנה בראשות הבלם והקפטן יוגב אלישע תצטרך להתעלות היום ובחלק הקדמי צפת תקווה לבשורות התקפיות לא רק מהקשר חננאל אברהם – מלך שערי הקבוצה, אלא גם משחקנים נוספים ובראשם בן שמואלי ושניר אברג’ל.

שחקן המפתח של צפת בחלק הקדמי. חננאל אברהם (צילום: עדי דטליס)


בני ממב”ע תארח מחר (שישי) בשעה 17:30 את מכבי יפיע, שמדורגת במקום ה-10 בטבלה ומקדימה ב-4 נקודות את יפיע. מזג האוויר הקר, התנאים הטופוגרפים ותמיכת הקהל,בתוספת לנסיעה הלא פשוטה שמצפה ליריבה מהגליל התחתון, נותנים לממב”ע על הנייר לא מעט יתרון, גם העובדה שיפיע הפסידה בחמשת המשחקים האחרונים. עם זאת, ממב”ע לא יכולה להרשות לעצמה להגיע שאננה למשחק. מלבד נאג’י אבו ג’בל ואסעד עמאשה, המצוים בכושר הבקעה מצוין, תצטרך ממב”ע את ההגנה טובה בראשות הבלם רואד שופי ביכולת טובה הרבה יותר מאשר בשבוע שעבר במשחק ההפסד למ.ס חיפה, על אחת כמה וכמה בשל חסרונם של הקשר איהם זהוה והשוער מוהנד עמאשה, שהורחקו בשבוע שעבר.

מוכרחים לחזור ולנצח, כדי לברוח מהתחתית. שחקני בני ממב”ע