כדורגל: סיכום מחזור במחלקות הנוער

זה שכבש ובישל בדרבי החיפאי, זה שחזר הביתה וכבש צמד, זו שניצחה בדרבי ואפילו וידאו עם שערים מהמשחק צירפנו לכתבה. אלה ועוד, בכתבה זו

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, במהדורה לסיכום משחקי המחזור במחלקות הנוער. סופ”ש האחרון התאפיין בהרבה משחקים שנערכו במגרשי הגליל העליון והגולן, לא כל קבוצות האזור שהתייצבו למשחקים מצאו עצמן בצד המנצח, אך כמו שהבנתם מכותרת המשנה – יש לנו הרבה מה לשתף איתכם, לכן נתחיל בסקירה הכוללת קטעי וידאו משני משחקים.

השער שכבש ליאם מלכה לזכות קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה



השגרירים

עידו אלמישלי (דפנה) –
קשרה ההתקפי של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, מוליכת טבלת ליגת העל, סיפק במחצית משחק אחת שער ובישל במשחק הניצחון 1:6 במשחק הדרבי מול הפועל חיפה.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה – מוליכת טבלת הארצית, סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק מול איחוד בני שפרעם. חלקו יחדיו את זמן המשחק המלא, הקשר אביהוא סבתי (קרית שמונה) – שהוחלף בדקה ה-54 בחלוץ אושר ויצמן (חצור).

ליאד סופר (צפת) – קשרה של קבוצת הנוער של בני ריינה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 3:2 למכבי אחי איכסאל.

נועם שמש (צפת) – קשרה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 35 דקות במשחק הניצחון 0:3 על הפועל באר שבע.

אלון פחימה (דפנה) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של מכבי נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:1 על מ.ס אשדוד.

שגב קמארי (שדה אליעזר) – בלם בית”ר טוברוק נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק מול הפועל חדרה, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

יהלי אפשטיין (חד נס) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של הפועל כרמיאל, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 1:0 לבני סכנין.

קבוצת נערים ב’ של עירוני טבריה ניצחה 3:5 את צעירי סכנין. לניצחון היו שותפים שני קשרים, מתוצרת מ.ק קצרין-גולן: מאור ביצ’ה (קצרין) – ששיחק ב-60 הדקות הראשונות ויאיר בן נר (קדמת צבי) – ששיחק ב-20 הדקות האחרונות.

שוב כובש. עידו אלמישלי (צילום: מדיה מכבי חיפה)



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים א’ הפסידה 4:1 להפועל מטה אשר במשחק חוץ ביום שישי. כובש השער: מיאס אבו סאלח.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:2 את משחק הדרבי מול הפועל גליל עליון ביום שישי. כובשי השערים: מוראד זידאן (בישול של דוד אבוטבול) ודוד אבוטבול (בישול של גוני אשכנזי).

קבוצת ילדים ג’ הפסידה 4:2 לבני אעבלין במשחק חוץ ביום שבת. כובשי השערים: אוריה מנחם, יהלי אוחנה.

קבוצת טרום א’ ניצחה 3:5 את מ.ס. ראמה במשחק חוץ ביום שישי. כובשי השערים: עומר ורדי – צמד, חמד עמאשה, אביתר לוי ועידו מרגלית.



הפועל גליל עליון

קבוצת טרום א’ ניצחה 1:3 את צעירי שעב. כבשו לזכותה: לאונרדו סתמרי. שי אדרת. נהוראי אלמוג

הפועל מרום הגליל

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 1:3 את צעירי שעב.

הפועל עירוני צפת

קבוצת ילדים ב’ סיימה בתוצאת שוויון 3:3 את משחק החוץ מול הפועל תרשיחא.

השער שכבש מוראד זידאן



בני ממב”ע

קבוצת נערים ב’ שומרת על מקומה במרכז טבלת הצפון, לאחר שסיימה בתוצאת שוויון 1:1 את משחק החוץ מול בני מראר. איואן אבו זייד העלה את ממב”ע ליתרון בפתיחת המחצית השניה, אך כעבור 8 דקות הקבוצה המארחת כבשה שער שוויון.

קבוצת ילדים א’ הפסידה 4:1 בביתה להפועל דיר חנא. כבש לזכותה בפנדל: אייאל אבו פרח.

קבוצת ילדים ג’ הפסידה 5:0 בביתה לאהלי טמרה.

מרכז קהילתי קצרין גולן

קבוצת נערים ג’ ניצחה לפני זמן קצר 0:3 את משחק החוץ מול בית”ר חיפה, בזכות שערים שהובקעו ב-12 הדקות האחרונות ע”י אלון נמירובסקי (69), יהלי כהן (80 – פנדל) ואדר אלמושנינו.

קבוצת ילדים א’ ניצחה ביום שישי 0:9 את משחק החוץ מול איחוד בני מג’דל כרום. את השערים כבשו: תומר שניידר, ארבל לחיאני, בן כהן, נהוראי יהודה, עומרי חשוב, איתמר בר דוד (פנדל), איתי חרמש, הראל בן חור ולביא דויטש. הקבוצה מרוחקת נקודה אחת מפסגת טבלת הצפון.

“התפוצצו” בשלהי המשחק. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין גולן



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער מסתבכת במאבקי התחתית שוב, בעקבות הפסד 2:1 במשחק החוץ מול הפועל רעננה. יאיר מרדכי כבש שער יתרון בבעיטת פנדל בדקה ה-41, אך שערים שכבשה היריבה בדקות ה-55 וה-81 חוללו מהפך. בעקבות התוצאה קרית שמונה

קבוצת נערים א’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת ארצית צפון, בזכות ניצחון ביתי 0:6 על הפועל כרמיאל מתחתית הטבלה. היה זה משחק החזרה של ליאם אלוק, ששיחק במחצית הראשונה של העונה במדי מכבי פ”ת – מוליכת טבלת ליגת העל. אלוק כבש צמד שערים – אחד מהם בבעיטת פנדל. עוד ברשימת הכובשים: עומר תמיר, יואב כראדי,ראמי בטחיש ונאיף שראף.

קבוצת נערים ב’ שומרת על פער של 7 נקודות מהקו האדום, לאחר שוויון 3:3 ביתי ודרמטי מול הפועל פ”ת, שכבר הוליכה 0:2, אך שערים שכבשו בתוך 10 דקות, זוהיר נסאר אלדין וצמד של ריו לגיסימו – אחד מהם בבעיטת פנדל בתוספת הזמן, חוללו מהפך. למזלה הרע של קרית שמונה, שער עצמי שספגה עמוק בתוך תוספת הזמן מנע ממנה לנצח.

קבוצת נערים ג’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת מחוז חוף, למרות שסיימה את המשחק הביתי מול מכבי קרית אתא בתוצאת שוויון 2:2, במשחק בו פיגרה 1:0 וחוללה מהפך בזכות שער של :נהוראי אוחנה בבעיטת פנדל ושער עצמי. שער שכבשה הקבוצה האורחת בשלהי המשחק קבע שוויון 2:2.

קבוצת ילדים א’ נחלה הפסד ביתי 2:1 במשחק הביתי מול מכבי צור שלום/קרית ביאליק. את השער לזכותה כבש:רועי וקנין.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה בביתה 2:7 את הפועל עפולה. כבשו לזכותה: איאן תולסן – שלושער,ליאם מלכה – צמד,אורי ממן ורועי בן סימון.

קבוצת ילדים ג’ 1 הפסידה 2:0 לבית”ר נהריה.

קבוצת ילדים ג’ 2 הפסידה 3:1 לצעירי כפר מנדא.

קבוצת טרום א’ הפסידה 4:1 להפועל נחף.

היו קרובים לתוצאה של המחזור בליגת העל. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה