כדורגל: שבת גביע שמחה בקרית שמונה

הנוער ברבע הגמר, נערים ב’ בחצי הגמר. על זאת ועוד בסיכומו של סופ”ש במחלקות הנוער

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן הצעירים והמוכשרים, במהדורה לסיכום משחקי סופ”ש במחלקות הנוער. סופ”ש האחרון התאפיין במתכונת מצומצמת, מאחר וקבוצות רבות היו בפגרה בשל השלבים המתקדמים של משחקי גביע המדינה, אליהם העפילו רק שתי קבוצות מהאזור: קבוצות הנוער ונערים ב’ של עירוני קרית שמונה. עם זאת, חלק מהקבוצות נטלו חלק במשחקי השלמה במסגרת הליגות השונות. זרקור על כל אלה וכמובן שגם על “השגרירים” – נציגי האזור המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה, תוכלו לקרוא בכתבה זו.

עשו היסטוריה. שחקני קבוצת נערים ב’ והמאמן אילן עזריה



השגרירים

עידו אלמישלי
(דפנה) – קשרה ההתקפי של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 45 דקות במשחק הניצחון 0:6 על הפועל ר”ג במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

שניים מיוצאי עירוני קרית שמונה היו שותפים לניצחונה של עירוני טבריה – מוליכת טבלת הליגה הארצית, 1:2 על מכבי נווה שאנן חיפה. הקשר אביהוא סבתי (קרית שמונה) – רשם הופעה בת 62 דקות, כשהוחלף את מקומו תפס שחקן ההתקפה, אושר ויצמן (חצור).

ליאד סופר (צפת) – קשרה של קבוצת הנוער של בני ריינה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 3:2 למכבי אחי איכסאל.

נועם שמש (צפת) – קשרה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 65 דקות במשחק ההפסד 1:0 למכבי ת”א במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

אלון פחימה (דפנה) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של מכבי נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 2:8 על הפועל עפולה במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

שגב קמארי (שדה אליעזר) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של בית”ר טוברוק נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 1:2 על הפועל באר שבע במסגרת הליגה.

יהלי אפשטיין (חד נס) – קשרה ההתקפי של קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני כרמיאל, רשם הופעה בת 35 דקות במשחק ההפסד 2:1 למכבי אחי נצרת במסגרת הליגה. אפשטיין כבש את השער המצמק לזכות קבוצתו בדקה ה-74.

שער מצמק. יהלי אפשטיין



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער
העפילה לרבע גמר גביע המדינה בזכות ניצחון ביתי 0:1 על הפועל חיפה, ששבוע קודם חזרה מקרית שמונה עם ניצחון ליגה 1:2. שער שכבש אדהם מאחמיד בדקה ה-44 סלל את דרכה של קרית שמונה לניצחון.

קבוצת נערים ב’ עשתה היסטוריה והעפילה לחצי גמר גביע המדינה, בזכות ניצחון 0:1 ביתי על בני יהודה ת”א. את השער כבש בדקה ה-69 בבעיטת פנדל ריו לגיסמו.

קבוצת נערים ג’ מחזקת עמדות בפסגת טבלת מחוז חוף בזכות ניצחון 1:5 על קבוצת המשנה של הפועל חיפה. את השערים כבשו: יהלי בן ציוד – צמד,איתי שנפר,אורי סבן ואושרי דרור.

קבוצת ילדים א’ הפסידה 2:1 במשחק הליגה מול מכבי עוספייה. עידו אדרי כבש לזכות קרית שמונה.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 3:11 את הפועל רמות מנשה/מגידו. כבשו לזכותה: איאן תולסן – ארבעה שערים,רועי וקנין – שלושער,נועם חנייא, אליה גבאי, לירוי כהן ואורי ממן.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 0:3 את הפועל רמות מנשה/מגידו.

יש רבע גמר. קבוצת הנוער חוגגת



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים א’ ניצחה 1:3 את הפועל עכו במשחק חוץ ביום שבת. כובשי השערים: איתי אזולאי – צמד (בישולים של ירדן יאור ורתם תפארת), רתם תפארת.

קבוצת הבנות (ליגת ילדות) ניצחה 1:2 את בנות מראר במשחק בית ביום שישי. כובשות השערים: ליעד עקיבא (בישול של יובל לבקוביץ) ואגם אוחנה (בישול של זיו אוחנה).

הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער
ספגה הפסד 12:0 במשחק החוץ מול מכבי נהריה.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה שני משחקים בהפרש של 48 שעות: ביום רביעי ניצחה 1:4 את משחק הדרבי מול הפועל עירוני צפת, ביום שישי ניצחה 0:18 את עירוני אעבלין.

מרכז קהילתי קצרין – גולן

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 3:10 את בני בענה.

קבוצה כובשת. קבוצת ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל והמאמן מתן שלי