קרית שמונה על המפה וגם בשביל

קרית שמונה נכנסת לתוואי שביל ישראל. הפרטים בכתבה

שביל ישראל, מיסודה של החברה להגנת הטבע, הוא הטרק של המדינה. מסע אלף הקילומטרים של שביל ישראל יוביל אתכם מהחרמון ועד אילת, ובדרך תטעמו מכל טוב הארץ: מהירוק והמים של מקורות הירדן, הרי הגליל, הכנרת, הכרמל ומרכז הארץ, השקט של המדבר ועד הצבעים של הרי אילת וים סוף. בקרוב עכשיו גם שביל ישראל יעבור בפנינות הטבע הייחודיות בקרית שמונה ויציג אותן בגאווה לראווה. מוזמנות ומוזמנים לחפש את הסימונים של השביל ברחבי העיר ולצעוד יחדיו.

המפל בפארק הזהב (צילום: דוברות עיריית קרית שמונה)



מעיריית קרית שמונה נמסר: “אנחנו שמחים לבשר כי לאחר מאמץ של למעלה משנתיים בהובלת ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן והצוות המקצועי ובשיתוף רשות ניקוז כנרת, קק”ל, והמועצה האזורית הגליל העליון הודיעה הוועדה לסימון שבילים של החברה להגנת הטבע כי בכוונתה לעדכן את המסלול של שביל ישראל באצבע הגליל כך שיעבור בתוך העיר קריית שמונה כבר בחודשים הקרובים. שינוי תוואי השביל והכנסתו לתוך העיר קריית שמונה, הינה הזדמנות תיירותית ראשונה במעלה אשר תכניס את העיר למפת התיירות האזורית והלאומית תוך חשיפת קסמי הטבע הייחודיים לה”.

אביחי שטרן, ראש עיריית קרית שמונה: “אני מודה לכלל השותפים ולמועצה האזורית הגליל העליון ובראשה גיורא זלץ על השותפות והסיוע בתהליך, אשר ייצר חיבור ראשון והיסטורי של ציר תיירותי משותף בין שתי המועצות, המשלב בין קסמי הטבע והנוף של הכפר לבין אלו הקיימים בעיר”.

שווה להגיע מקרוב ומרחוק (צילום: דוברות עיריית קרית שמונה)