כדורגל: גביע על הפרק בק”ש, לצד משחקי השלמה בליגות השונות

שישי עם משחקים ב-3 מוקדים, שבת עם משחקי גביע בקרית שמונה. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחקים, בכתבה זו

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. בגזרת מחלקות הנוער קבוצות רבות יהיו בפגרה בסופ”ש הקרוב, שמוקדש למשחקי גביע המדינה. חלק מהקבוצות מנצלות את הסיטואציה הזו, כדי לקיים משחקי השלמה במסגרת הליגות השונות. שתיים מקבוצות עירוני קרית שמונה יתייצבו למשחקים במסגרת הגביע. מזג אוויר ידידותי לכדורגל בסופ”ש הקרוב, שבו ישחקו בשלושה מוקדים בשישי ובמוקד אחד בשבת. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחקים, אלה שייערכו בגליל העליון והגולן ואלה שלא, בכתבה זו.

צריכים את התמיכה שלכם בשבת. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה


משחקי יום שישי – ליגה

הצגה כפולה במגרש הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 11:00 קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל רמות מנשה מגידו. בשעה 14:00 ייפגשו קבוצות ילדים ג’ של שני המועדונים.

10:00, צפת: קבוצת ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל תארח את צעירי טמרה

12:00, קצרין: קבוצת ילדים ב’ של מ.ק קצרין תארח את בני בענה

12:00, נהריה: קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל, שמשתרכת בחלק התחתון של טבלת מחוז צפון, תתארח למשחק מאתגר אצל צעירי טמרה – סגנית המוליכה.

12:15, דיר חנא: קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין גולן תתארח אצל בני דיר חנא

12:15, אעבלין:  קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע תתארח אצל בני אעבלין

מחכים לכם במגרש בצפת. קבוצת ילדים ב’ של הפעל מרום הגליל והמאמן, מתן שלי

משחקי השבת – עירוני קרית שמונה

08:45, המגרש הסינטטי: קבוצת נערים ג’, מוליכת טבלת מחוז חוף, תארח למשחק ליגה את קבוצת המשנה של הפועל חיפה, שמדורגת בחלק התחתון של הטבלה.

11:00, עוספייה: קבוצת ילדים א’ תתארח למשחק ליגה מול מכבי עוספייה.

11:00, המגרש הסינטטי: קבוצת הנוער תארח בפעם השניה בתוך שבוע את הפועל חיפה, הפעם למשחק גביע, זאת לאחר שמשחק הליגה בין הקבוצות הסתיים בניצחון 1:2 לזכות קבוצת מרכז הטבלה מחיפה, שמקדימה בטבלת ליגת העל את קרית שמונה ב-6 נקודות. קרית שמונה מקדימה רק ב-2 נקודות את הקו האדום וכעת הליגה מעסיקה אותה הרבה יותר, אך היא רוצה להעפיל לשלב רבע הגמר ותעשה את הכל למען המטרה.

15:30, המגרש הסינטטי: קבוצת נערים ב’ תארח למשחק רבע גמר גביע המדינה את בני יהודה ת”א, אותה היא ניצחה 0:2 במשחק הליגה בין הקבוצות, למרות ששיחקה בעשרה שחקנים לאורך המחצית השניה. שתי הקבוצות משתרכות בחלק התחתון של טבלת ליגת העל בתום הסיבוב הראשון, אך עם מקדם ביטחון מהקו האדום. בני יהודה ביתרון של נקודה על פני קרית שמונה.

12:00, עכו: קבוצת ילדים א’ של מ.כ גליל גולן תפגוש למשחק השלמה את הפועל עכו

יהיו לקבוצת נערים ב’ הראשונה בתולדות האזור, שתעפיל לחצי הגמר? קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה והמאמן אילן עזריה