כדורסל נשים: הלוחמות מהגליל עשו זאת

למרות סגל קצר הצליחה הפועל גליל עליון לנצח 39:46 את מכבי רעננה מהחלק העליון של טבלת הלאומית

עונה לא פשוטה ולא קלה עוברת על קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, שמוצאת את עצמה עם סגל צעיר וקצר. למרות זאת, המאמנת נטלי שדה והשחקניות, עושות את המקסימום כדי לייצג את המועדון ואת האזור בכבוד. כשלרשותה מאזן העומד על שני ניצחונות ו-7 הפסדים, התייצבה הערב הקבוצה הגלילית למשחק ביתי מול מכבי רעננה, שעמדה על מאזן של 4-4 בחלק העליון של טבלת הליגה הלאומית.

היה זה משחק שהתחיל בצורה טובה ואגרסיבית מצד בנות הגליל בשילוב כדורסל יפה וקבוצתי. הרבע ראשון, שהכניס רוח טובה להמשך המשחק, הסתיים ביתרון 13:17. הרבע השני המשיך במגמה של משחק צמוד. בסיומה של המחצית ירדה הפועל גליל עליון ביתרון 27:28.



ברבע השלישי שחקניות הגליל לא הצליחו למצוא את הטבעת וקלעו 3 נקודת בלבד, אבל ההגנה לא נחה לרגע ולא נתנה לרעננה לברוח. רעננה ירדה להפסקת הרבע ביתרון 31:37.

בתחילת הרבע באחרון המגמה נמשכה, אך אז שתי שלשות של מיקה פלג נתנו את האות לריצה של הגליל, ללא מענה מצד רעננה. עוד סל של מיקה ביתן, קליעות עונשין של עמית מלכה ולקינוח שלשה של מיקה ביתן סגרה את המשחק בניצחון מתוק 39:46 לזכות שחקניות הגליל, שבזכות הגנה חזקה ספגו רק 2 נקודות ברבע האחרון.

קלעו הפועל גליל עליון: מיתר אסולין – 11, מיקה ביתן ויעל שטיינברג – 9 כ”א, מיקה פלג ועמית מלכה – 6 כ”א, עדי אלטמן – 5. שותפה ותרמה – אמה עובד.

ניצחון שהושג בזכות הרבה הקרבה. שחקניות הגליל הערב