כדורגל: לנצח בבית – הגיע הזמן

עירוני קרית שמונה תארח את הפועל חדרה עם תקוות לניצחון ביתי ראשון העונה ולשיפור עמדות בתחתית הטבלה

שישה ימים לאחר הניצחון הדחוק והכל כך מתוק על בני ריינה, שקטע רצף של 16 משחקים ללא ניצחון, תארח עירוני קרית שמונה את הפועל חדרה, בשעה 17:30, באצטדיון בקרית שמונה, עם תקוות לניצחון ביתי ראשון העונה ולניצחון ליגה שני ברציפות. קרית שמונה מקדימה בזכות יחס שערים עדיף על פניהן של סקציה נס ציונה ובני ריינה, כשהיא מרוחקת 5 נקודות מהמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון. הפועל חדרה מקדימה את קרית שמונה ב-5 נקודות, אך מוצאת את עצמה במקום ה-7, מאחר והפועל חיפה ובית”ר ירושלים נהנות מיחס שערים טוב יותר. חדרה לא ניצחה בששת המשחקים האחרונים וצברה בהם רק 3 נקודות, כך שהיא מגיעה למשחק דרוכה וגם לחוצה באיזשהו אופן. במשחק הראשון נפרדו הקבוצות בתוצאת שוויון 1:1.

גם הפעם צפוי להיות עמוס במרכז המגרש. סמואל בראון, עאיד חבשי ויואב הופמייסטר במאבק מול שחקן חדרה במשחק הקודם (צילום: שלומי גבאי)



שתי הקבוצות יתייצבו למשחק עם סגלים כמעט מלאים. קרית שמונה נפרדה השבוע מהקשר ג’וזף מבונג, את מקומו בהרכב עשוי לתפוס הקשר הברזילאי ג’יאן מרטינס, אם כי גם ידין לוגסי – שכבש את שער הניצחון מול ריינה, מצוי בתמונה. לא ברור, אם רועי קהת יהיה בסגל. שלישיית ההתקפה של קרית שמונה תכלול את מוחמד שאקר ומרלון דוס סנטוס בכנפיים ואת איתמר שבירו בשפיץ. לשלושת השחקנים בפרט ולשחקני קרית שמונה בכלל צפוי משחק מול קבוצה מאוד דפנסיבית עם שחקני הגנה קשוחים, בחוליית הקישור המדובר בקפטן מנשה זלקה ובמצטרף החדש, רוסלן ברסקי, במרכז ההגנה הבלמים פיליפ איפולה וג’ונתן סיסה. בחלק הקדמי שחקני המפתח של הפועל חדרה הם סער פדידה – מלך השערים, שכבש 4 שערים, ומוחמד ח’טיב – שכבש 3 שערים. את צעדיהם ינסו להצר הבלמים עאיד חבשי ואיתי בן שבת. 

צריכים להיות על המשמר. שחקני ההגנה של קרית שמונה במשחק הקודם מול חדרה (צילום: שלומי גבאי)