סויסה לברקת: לסדר ולפתח את אזור התעשייה בחצור

ראש מועצת חצור נפגש עם שר הכלכלה והתעשייה ושטח את טענותיו בעניין

רגע לאחר כניסתו של שר הכלכלה והתעשייה- ניר ברקת לתפקיד נועד עימו ראש מועצת חצור הגלילית שמעון סויסה במטרה להמשיך את תנופת התפתחות והתעשייה בחצור הגלילית, יצירת מקומות עבודה חדשים ועוד.

הנושא המרכזי שהעלה סויסה בפני השר החדש הינו הסדרת אזור התעשייה בחצור הגלילית והמשך תנופת פיתוחו כאזור תעשייה מרכזי ומוביל בגליל שכן לאחר שנים של פעילות לא מוסדרת לדבריו של סויסה הגיע העת להסדרת והתאמת התב”ע באזור התעשייה לשימוש מסחרי ותיירותי בנוסף לפעילות התעשייתית במקום וזאת לאור הצורך ואופי הפעילות במרחב זה.

בחודשים האחרונים הכינו הצוותים המקצועיים בחצור הגלילית תוכנית יחד עם המחלקות השונות (הנדסה, משפטית וכו’) על מנת להסדיר אחת ולתמיד את השימוש בשטחים אלו גם לפעילות מסחר ותיירות מתוך הבנה כי עננה משפטית מרחפת מעל חלק לא מבוטל מבעלי העסקים באזור התעשייה הפורח בחצור הגלילית וכי קיים צורך ממשי להסדיר את הנושא וליצור פתרון שיסיים סאגה רבת שנים.

השר ברקת הבטיח ללמוד את הנושא לעומק ולפעול על מנת להסדירו שכן מדובר באזור המתפתח והפעיל בגליל ועל המדינה לפעול להרחבת הפעילות בו ולא לבלום את פריחתו. סויסה הודה לשר על הנכונות והרצון לסייעת בפתרון הסוגייה.

“אנו פועלים על מנת להסדיר את אחת הסוגיות הבוערות ביותר בחצור הגלילית, בכוחות משותפים יחד עם השר החדש בעזרת השם גם נצליח ונאפשר את המשך התפתחות אזור התעשייה והעסקים שבו” סיכם סויסה.

שמעון סויסה וניר ברקת במהלך הפגישה