כדורגל: סיכום מחזור במחלקות הנוער

שחקני ההתקפה מחצור וקצרין היו שותפים לניצחונות הגדולים של קבוצתם. סיכום המחזור בגזרת נציגי הגליל העליון והגולן, בכתבה זו

מחזור נוסף בגזרת מחלקות הנוער הסתיים, זמן להפנות לו זרקור בפינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הגליל העליון והגולן ואחר נציגי האזור ברחבי הארץ. אז מה בתפריט? “השגרירים” שכבשו, “השגריר” שניצח בדרבי “השגרירים”, הקבוצה שמחקה פיגור של שני שערים וחוללה מהפך, הקבוצה שכבשה עשיריה, הקבוצה שמשחקה הופסקה בגלל גשם ועוד ועוד. גם לוידאו עם שערים ממשחקי קבוצות למ.כ גליל גולן דאגנו לכם.

שערים שכבשה קבוצת ילדים א’ של מ.כ גליל גולן



השגרירים

עידו אלמישלי (דפנה) – קשרה ההתקפי של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 42 דקות במשחק ההפסד 3:2 מול הפועל ת”א. אלמישלי כבש בדקה ה-87 את השער המצמק לזכות קבוצתו.

ליאד סופר (צפת) – קשרה של קבוצת הנוער של בני ריינה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:5 על אחווה כפר מנדא.

אביהוא סבתי (קרית שמונה) – קשרה של קבוצת הנוער של עירוני טבריה, רשם הופעה מלאה ואף כבש צמד שערים במשחק הניצחון 0:7 על הפועל דיר חנא.

נועם שמש (צפת) – קשרה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 40 דקות במשחק הניצחון 1:2 על הפועל חדרה.

ליאם אלוק (קרית שמונה) – חלוץ קבוצת נערים א’ של מכבי פ”ת, רשם הופעה בת 25 דקות במשחק הניצחון 0:4 על בית”ר טוברוק.

מפגש הדרבי של ליגת העל של שנתון נערים ב’ הפגיש את שגב קמרי (שדה אליעזר) – בלם בית”ר טוברוק ואת אלון פחימה (דפנה) – קשרה של מכבי נתניה. קמרי רשם הופעה מלאה וקבוצתו ניצחה 1:2, פחימה פתח בהרכב קבוצתו והורחק בכרטיס אדום בדקה ה-73.

יהלי אפשטיין (חד נס) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני כרמיאל, רשם הופעה בת 30 דקות במשחק מול מכבי עמק חפר, שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

מאור ביצ’א (קצרין) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של עירוני טבריה, רשם הופעה בת 40 דקות במשחק הניצחון 1:8 על אחווה כפר מנדא.

כבש צמד. אביהוא סבתי



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים א’ ניצחה 2:4 את הפועל קריית ים במשחק חוץ ביום שני. כובשי השערים: רתם תפארת – צמד, איתי אזולאי ועמר אבו סאלח.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 1:4 את הפועל עפולה במשחק בית ביום שישי. כובשי השערים: דוד אבוטבול, ניצן בנישו, אלון קרקו ורוביל שמס אלדין.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 2:5 את אחווה כפר מנדא במשחק חוץ ביום שבת. כובשי השערים: עומרי נסטל צמד, טומי הבט, אוריה מנחם ויהלי אוחנה.

הפועל גליל עליון

קבוצת טרום א’ ניצחה 1:5 ביום שישי את אחווה כפר מנדא. כבשו לזכות המנצחת: שי אדרת, עידן זמיר, עומר קרמר, יהונתן פרייזלר ונבו דדון.

קבוצת ילדים ב’ הפסידה 3:0 ביום ראשון להפועל עכו.

שערם שכבשה קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן


הפועל מרום הגליל

קבוצת נערים ג’ שומרת על המקום הראשון בטבלת צפון 1, בזכות ניצחון 0:10 על איחוד אעבלין, שהושג ביום ראשון. שוהם אזרואל, מלך שערי הקבוצה, כבש שישה שערים. עוד ברשימת הכובשים: ליאב ג’רבי, אבישי טוב, איליי ג’רבי ונועם מסס.

הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים ב’ משפרת עמדות בחלק התחתון של הטבלה בזכות ניצחון 0:6 על מ.כ מעיליא. כבשו לזכותה: עילאי קלמנטובסקי, רואי שיש, אוריה לוי, עילאי טוויזר, שי סרוסי, רנד אבו איוב.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:13 את הפועל תרשיחא.

קבוצה 10. קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל



בני ממב”ע

קבוצת נערים ב’ משפרת עמדות במרכז הטבלה, זאת לאחר שחוללה מהפך וניצחה 2:3 את הפועל כאוכב, שהוליכה 0:2 כבר בדקה ה-16. שערים שכבשו: וורד אבו סלאח במחצית הראשונה וצמד של ג’ואד כחלוני במחצית השניה סללו את הדרך לניצחון.

קבוצת ילדים א’ נחלה הפסד 5:1 במשחק מול צעירי סכנין.

המהפכנים מהגולן. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע



מ.ק קצרין גולן

קבוצת נערים ג’ שומרת על המקום הראשון בטבלת מחוז צפון, בזכות ניצחון ביתי 1:3 במשחק הדרבי האזורי מול קבוצת הצמרת של הפועל עמק הירדן, לאחר שהמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאת שוויון 1:1. אלון נמירובסקי כבש בדקה ה-13 ובדקה ה-80, בין לבין אדר אלמושנינו כבש בפתיחת המחצית השניה. הקבוצה האורחת השוותה זמנית בדקה ה-37. ביציעים נכח קהל רב מקרב שחקני מחלקת הנוער והורי השחקנים, שתמכו בקבוצה והעניקו לה רוח גבית.

ניצחון בדרבי האזורי. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין גולן



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער המשיכה את הפורמה הטובה עם ניצחון ביתי 1:2 על בני סכנין ממרכז הטבלה. כעת היא מרוחקת 5 נקודות מהקו האדום. יאיר מרדכי העלה את קרית שמונה ליתרון בדקה ה-36, מוחמד אבו רומי ביסס את הניצחון עם שער בדקה ה-85. סכנין כבשה שער מצמק בתוספת הזמן.

קבוצת נערים א’, שמוליכה בפער נכבד את טבלת ארצית צפון, סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את משחק החוץ מול הפועל מטה אשר ממרכז הטבלה. עומר תמיר העלה את קרית שמונה ליתרון בדקה ה-4, אך עמוק בתוך תוספת הזמן הקבוצה המארחת כבשה שער שוויון.

משחק החוץ של קבוצת נערים ב’ מול מ.כ נווה יוסף חיפה הופסק בדקה ה-15, בשל תנאי מזג האוויר.

קבוצת ילדים א’ נחלה הפסד 3:1 במשחק מול הפועל מטה אשר. כבש לזכות קרית שמונה: אביעד מלכה.

קבוצת ילדים ג’ 1 ניצחה 2:5 את קבוצת המשנה של בני סכנין, קבוצת ילדים 2 ניצחה 1:7 את בני בענה.

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:4 את בני אעבלין.

ניצחון חשוב. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה