כדורסל גברים: סיכום מחזור רבע גמר הגביע בליגת “ארץ הצפון”

3 קבוצות העפילו במוצאי השבת האחרונה לחצי הגמר. רשמים מהמשחקים, בכתבה זו

שבת מרתקת של כדורסל קהילתי באווירה טובה באולם “בית ציפורי” המחודש בכפר גלעדי. שלושה משחקים במסגרת רבע גמר ליגת “ארץ הצפון” נערכו להם בזה אחר זה, בסיומם הורכב פאזל העולות למשחקי חצי הגמר, שייערכו בין ה-19 ל-21 לינואר. אז מה היה לנו במשחקים?

תגידו מזל טוב לדפנה, שאחרי ארבעה הפסדים רצופים בליגה, זכתה בניצחון 53:72 על יסוד המעלה/חולתה, שכבר הספיקה לנצח משחק אחד מבין שלושת משחקי הליגה שקיימה. דפנה הראתה מהפתיחה שהמטרה הייתה אך ורק ניצחון במשחק הערב. אופיר טולדו, משה אלמישלי ודולב כהן הובילו את הדפנאים במחצית הראשונה במשחק. ביסוד נתנו את הטון יניב נמני , אבנר מתן ויניב בן – עזר. הקוריוז של המשחק הגיע מכיוונו של אסף בנאי הדפנאי, שערק לשורות יסוד עקב תנאי חוזה טוב יותר, אך לצערו ראה את קבוצתו מפסידה בסופו של דבר את המשחק , ראויים לציון בדפנה כמובן האחים זריהן – אושרי ומוטי עם הרבה מלחמה ולב ולא נשכח את משה אלמישלי – שבגיל 48 כוחו במותניו – קלע 23 נקודות. אלמישלי הגיע למשחק ישירות מת”א, שם עודד את בנו, עידו, כדורגלן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שאף כבש שער לרשתה של הפועל ת”א. עוד יצוינו בשורות דפנה עזרו בשני צדי המגרש גל הלנר ורענן מוסקוביץ’ , סהר דניאל תמך מהספסל וסיני משה רובינשטיין הסתפק בסל שדה אחד עם ניהול משחק הישר לניצחון. דפנה תפגוש בחצי הגמר את תל חי – שהעפילה לחצי הגמר בזכות ניצחון על ראש פינה.

האווירה הטובה ניצחה. שחקני דפנה (מימין) ויסוד המעלה/חולתה

.

במשחק הביניים של יום המשחק זכתה גדות בניצחון דרמטי 49:52 על שדה אליעזר. קלעו לשורות הקבוצה המנצחת: שחר נחמיאס – 21, דולב פלג – 16, נעם חלפון – 5, ארז לבנה – 4, טים סט – 3, עמית טל סמית – 2, פסח – 1. שותף: אלון ארזי. גדות תפגוש בחצי הגמר את ברעם – שהעפילה אוטומטית בזכות ניצחונה בהגרלה.

הקבוצה עם הקהל האנרגטי בליגה. גדות



במשחק שנעל את שלב רבע הגמר ניצחה תל חי 62:69, זאת לאחר שניצחה אותה 61:69 במשחק ליגה. תל חי נהנית ממאזן מושלם בתום שלושה משחקי ליגה, ראש פינה נהנית ממאזן של 1-3 בראשות הטבלה. הרבע ראשון הסתיים ביתרון 15:19 לראש פינה, הרבע שני הסתיים ביתרון 30:33 לתל חי, הרבע שלישי הסתיים ביתרון  47:48 לזכות תל חי, שזכתה בסיום בניצחון 62:69

קלעים תל חי: תמיר גורדו 15, ליאור סילברמן 12, גיא שלו 9, לוינגר 8, עמית מלכה 6, ליאור גלזר 5, עידו רוזנבליט וטל מירקין 4 כ”א, עידו מלכה, עומר וכרמי 2 כ”א.

קלעים ראש פינה: גל קאלו 21, יאיר יהודאי 17, עמית אדלר 12, אמיר ענבר ונמרוד ברגר 5 כ”א עודד רז 2.

גם הפעם הכתומים עם ידם על העליונה. שחקני תל חי וראש פינה