חמישי הקרוב: אליפות הסייבר של הצפון

אולם הספורט דנציגר בקרית שמונה יארח את אליפות הסייבר של הצפון, תחרות נושאת פרסים בשיתוף הקהל


אליפות הסייבר של הצפון תתקיים ביום חמישי, 5.1 בשעה 17:00 באולם הספורט דנציגר, רחוב הירדן 25 קרית שמונה. במסגרת היום הזה, דורון אמיר, יזם “הטובים לסייבר” ומנכ”ל CyTaka יקיים את אליפות הסייבר של הצפון ובה יתחרו האקרים, מומחי אבטחת מידע ואנשי תוכנה ישראלים באתגרי סייבר מן המתקדמים בעולם.

יהיה מרתק גם בקרית שמונה. אליפות הסייבר של משרד החינוך בשנה שעברה (צילום: דוברות משרד החינוך)



דורון אמיר יזם “הטובים לסייבר” יעניק פרסים בשווי 200,000 ₪ לקידום הסייבר והחינוך בצפון
התחרות תתקיים בקיית שמונה, במעמד ראש העיר, מר אביחי שטרן, ראש מערך הסייבר לשעבר, יגאל אונא ונכבדים מתחום הסייבר והמודיעין.

דורון אמיר: “החזון הוא לקדם סייבר חיובי והגנתי בארץ ובעולם, זאת תוך כדי פתיחת עולם ההייטק והסייבר לשילוב אוכלוסיות מגוונות מהחברה הישראלית ובהם מגזרים שונים וערים הרחוקות מן המרכז. בחרנו בבירת הצפון קרית שמונה כדי לקדם את החינוך לחדשנות וטכנולוגיה ולשלב את הדור הבא של מומחי הסייבר מכל רחבי ישראל. האליפות בקרית שמונה היא נדבך נוסף בסדרת האליפויות שמוביל דורון אמיר ומביא את אתגרי הסייבר בישראל מדרום ועד צפון כגון שדה בוקר, תל אביב, קרית אתא, קרית שמונה בכדי לקדם את הנושא בערים המרוחקות מהמרכז.

רואה שליחות חברתית בפרויקט. דורון אמיר (צילום: יח”צ)

אביחי שטרן, ראש העיר קרית שמונה: “חדשנות וטכנולוגיה הם חלק מאבני היסוד לקידום החינוך והחדשנות בקרית שמונה. אנו גאים לארח ולהוביל ביחד עם דורון אמיר יזם הטובים לסייבר ומנכ״ל סייטאקה את אליפות הסייבר של הצפון. בני הנוער שלנו המהווים חלק מעתידה של ישראל שמחים ומתרגשים לקראת אליפות הסייבר העולמית שבחרה לערוך את אליפות הצפון בקרית שמונה. אני מזמין את כל תושבי קרית שמונה והצפון להגיע לתחרות וליהנות מאירוע מדהים וייחודי שמתקיים לראשונה אצלנו בקרית שמונה עיר היזמות, החדשנות ובירת הפודטק של ישראל”.

יוניקורן הסייבר CyTaka ניטר מספר תחומים המהווים מטרה להתקפות סייבר ובעלי פוטנציאל לגרימת נזק ממשי עד לכדי פגיעה בציבור ובביטחון המדינה. אתגרי הסייבר שהוכנו לתחרות מטרתם להעלות למודעות את תחום האבטחה בנושאי הבנקאות, ארגוני בריאות ורכבים חשמליים.

ההאקרים שיצליחו לפצח את אתגרי הסייבר יגיעו לשלב הגמר, שם יוצג להם אתגר ייחודי והמנצח יוכרז כאלוף הסייבר של הצפון ויזכה בפרס על סך 100,000 ₪ וכרטיס זהב להתחרות באליפות הסייבר העולמית שתערך בסוף ינואר בדובאי, שם המנצח יזכה בפרס על סך 1,000,000 (מיליון!) דולר.
לקראת האליפות נפתחו באתר סייטאקה קטגוריות ייחודיות הכוללות פרסים כגון הגשת אתגרי סייבר, חידון בתחום הסייבר מורשת ומודיעין, מיזם הסייבר הייחודי ועוד. לו”ז לאירוע:
17:30-20:00 אירוע הגמר והכרזת אלוף הסייבר

שם דגש על קידום פרויקטים בתחום החינוך. אביחי שטרן (צילום: דוברות עיריית קרית שמונה)