התינוקות הראשונים של 2023

שתי לידות התבצעו במרכז הרפואי “זיו” בצפת עם תחילת השנה האזרחית החדשה

במרכז הרפואי ע”ש רבקה זיו בצפת גאים לפתוח את השנה החדשה עם שתי תינוקות, שיצאו לאוויר העולם זמן קצר לאחר כניסת שנת 2023. אז למי תודה ולמי ברכה?

תאחלו מזל טוב לגל אוזן ממושב שפר שילדה את בנה הראשון. גל מספרת על חווית לידה מושלמת עם צוות מקסים ואווירה משפחתית ותומכת. ליולדות הצפון היא מבקשת להגיד שהכי חשוב זה הרוגע והשלווה שמקרין הצוות .בהפרש של כמה שעות ילדה בשעה טובה



תאחלו מזל טוב גם לזינב מריסאת מוואדי סלמה שילדה את ביתה השלישית. זינב מודה לצוות המיילדות על ההרגשה החמה , המיילדת מקצועית שעזרה לה מאוד והלידה היתה קלה ברוך השם.זינב ילדה של שלושת ילדיה בזיו ובכל פעם מספרת על חווייה מעצימה וחיובית והיא לא תשנה זאת אף פעם.



אבל כאן לא הסתיימה ההתרגשות. אחרי 39 שנים פרשה לגמלאות האחות האחראית של מחלקת היולדות המיתולוגית, שגם חגגה את יום את יום הולדתה. מירה יילדה אלפי לידות, צברה ידע וניסיון רב והיתה חברה ומורה לצוות המיילדות כולו. במקומה נכנסת גבי סבו, מיילדת מדהימה ומנוסה שנמצאת בצוות המיילדות של המרכז כבר 29 שנה. מהנהלת “זיו” נמסר: “אנו מודים וגאים במירה על השנים הרבות שבהן היית חלק מחייהן של כל כך הרבה משפחות וכמובן שמאחלים בצלחה והמשך גדילה וצמיחה לגבי סבו ולכל צוות המיילדות המדהימות שלנו”.

ראויה להצדעה, האחות המסורה מירה