דלתון: פארק התעשייה מתחדש במפעל נוסף

מפעל פלסטיקה מבית חברת זריחה יעסיק כ-60 עובדים

*. צילום: אבן צור תקשורת – דוברות פארק תעשיות דלתון

מפעל חדש בתחום הפלסטיקה מצטרף לפארק התעשיות דלתון. המדובר במפעל של חברת זריחה – שהחלה את דרכה בשנת 1967 כמפעל להזרקות פלסטיק מתוחכמות והתפתחה לקבוצת חברות מהמובילות במשק המספקת את כל שירותי התכנון, פיתוח וייצור של מוצרים ותבניות להזרקת פלסטיק, החל משלב הקונספט דרך הפיתוח, ייצור התבניות, ייצור אב-טיפוס, ועד לייצור והרכבות המוצר המוגמר, לרבות שילוב של ייצור מוצרי מתכת ופלסטיק, והכל תחת גג אחד. במהלך השנים, האתגרים שהביאו עימם הלקוחות אפשרו להגדיר מחדש מה ניתן לייצר ואיך. יחד, מותחים את גבולות הטכנולוגיה. “אנחנו בשאיפה מתמדת להפתיע את הלקוחות שלנו (ואת עצמנו לפעמים…) במה שטכנולוגיה מתקדמת, משולבת מחויבות ותעוזה, יכולה לספק”. אמר איתי להב סמנכ”ל טכנולוגיה

פנים המפעל


צוות לעניין. איתי להב (מימין) – סמנכ”ל הטכנולוגיה, פדואה – מנהלת שרשרת האספקה, ועומרי תמיר – מנהל המפעל

סמנכ”ל טכנולוגיה בקבוצת זריחה, איתי להב מסר: ” המפעל מייצר חלקי פלסטיק למפעל מיטרונטקס הסמוך אלינו בגן תעשייה דלתון”. קבוצת זריחה היא חברה משפחתית שנמכרה לפני שנה לקרן קדמה קרן השקעות. עומרי תמיר הוא מנהל המפעל בפארק דלתון. לקבוצה יש מפעלים במעלות , ברקן ועוד.

מנכ”ל פארק דלתון, ללו וילנסקי ציין כי המפעל יעסיק כ – 60 עובדים שיתווספו ל- 3000 עובדים בפארק. יו”ר פארק דלתון ראש המועצה האזורית מרום הגליל , עמית סופר, מסר כי פארק דלתון נמצא בתנופה מתמדת ומשלב את עולם תיירות יין ותעשייה כבדה מה שמבדל את צביונו בארץ ובעולם”.

שבעי רצון מהנעשה. עמית סופר וללו וילנסקי