כדורסל גברים:לנצח במושבה – זו המטרה

עם 3 זרים הפועל גליל עליון שואפת לנצח את עירוני נס ציונה, שמדורגת במקום השלישי בטבלה

הפועל גליל עליון, שמדורגת במקום התשיעי בטבלת ליגת העל, מתחילה את הסיבוב השני של משחקי ליגת העל במשחק חוץ מאתגר מול עירוני נס ציונה, השלישית בטבלה. המשחק ייערך ביום ראשון, שעה 19:00, באולם “לב המושבה” בנס ציונה. בסיבוב הראשון נס ציונה ניצחה 82:79 בכפר בלום.

הפועל גליל עליון, שאז שיחקה עם ארבעה זרים, תתייצב רק עם שניים מהם למשחק – הסנטר ברייס וושינגטון והגארד דיישון בוקר. הזר השלישי שיירשם הוא שחקן הפנים, ווין לנגסטון. לעומתה, נס ציונה תתייצב למשחק עם חמישה זרים. בגליל יקוו שהרכז רועי הובר, שלא שותף במשחקים האחרונים בשל תהליך ההחלמה מהפציעה באצבעו, יוכל להשתלב היום במשחק.

פוגש את “האקסית”. נמרוד לוי במשחק הקודם מול נס ציונה (צילום: גיל נוימן)



הפועל גליל עליון שילמה העונה ביוקר בהרבה משחקים על רפיון במשחק ההגנה. בלי הגנה אגרסיבית וקשוחה, אין סיכויים לנצח הערב. נס ציונה קבוצת התקפה מצוינת, שנהנית מרכז מרשים ביכולותיו בדמותו של מלך האסיסטים של הליגה, די.ג’יי קופר – שעומד על ממוצע מטורף של 17 אסיסטים למשחק !, בנוסף לממוצע של 11.6 נקודות למשחק.  בגליל יקוו שהקו האחורי בראשות דיישון בוקר ואיתי מושקוביץ ימשיך לגלות יכולת טובה בצד ההתקפי, אך גם בכל מה שקשור להצרת צעדים של הרכז קופר והגארד שאק ביוקנן – שעומד על ממוצע של 20.4 נקודות למשחק. גם בקו הקדמי לנס ציונה צמד זרים איכותיים בדמותם של הסנטר ג’רום מיינסי – שעומד על ממוצע של 13.6 נקודות ו-6.2 ריבאונדים וטיילר ביי – מלך הסלים של הליגה, שעומד על ממוצע של 23.2 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק – לטיפלכם, ברייס וושינגטון, ווין לנגסטון ונמרוד לוי – שהגיע לגליל מנס ציונה, לאחר הזכייה ההיסטורית ביורופקאפ.

המשחק הערב ישודר בערוץ 57. אוהדי הגליל, המעוניינים לעודד מהיציע, כתובת האולם: דוד אלעזר 26 נס ציונה. רכישת כרטיסים אינטרנטית באתר משרד הכרטיסים “לאן”

תקציר המשחק בסיבוב הראשון (צילום:ערוץ הספורט ומנהלת ליגת העל)