כדורגל: ברקוביץ’ נתן פייט לאיביץ’

עירוני קרית שמונה סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק מול מכבי ת”א, שנעצרה לאחר 4 ניצחונות רצופים

עירוני קרית שמונה ממשיכה לספור תוצאות תיקו, אך הפעם, בשונה מהרבה משחקים העונה, תוצאת התיקו התשיעית במאזנה של הקבוצה מתקבלת בברכה ואפילו בשמחה. עירוני קרית שמונה הצליחה להתמודד בצורה מכובדת במשחק מול השניה בטבלה, מכבי ת”א, שנהנית ממאזן ההבקעות והספיגות הטוב בליגה, שקיוותה לצמק לנקודה אחת לפחות באופן זמני את הפער מהאלופה, מכבי חיפה. קרית שמונה, עם שני יוצאי מכבי ת”א בהרכב, המגן נועם כהן והקשר יואב הופמייסטר, הצליחה לתת פייט נכבד למכבי ת”א, שאמנם שלטה במשחק והגיעה להרבה מצבי הבקעה והחמיצה ממצבים קורצים, אך בסיום קרית שמונה זוכה ביושר בנקודה במשחק שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

היה על המשמר. דז’וגאס ברטקוש (צילום: פושקו)



קרית שמונה עלתה במערך של 4-5-1, עם שני מגינים ושני שחקני כנף, כשהקפטן רועי קהת – גם הוא יוצא מכבי ת”א, מוצא את עצמו מחוץ להרכב. מכבי ת”א שלטה במשחק והגיעה להרבה מצבים כבר במחצית הראשונה, אך דז’וגאס ברטקוש ושחקני ההגנה היו על המשמר וגם רמת דיוק נמוכה בפעולה האחרונה מנעה מהתל אביבים לכבוש. בדקה ה-40 מוחמד שאקר ניצל השתלט על כדור באגף ימין, מרכז את תנועתו ושלח מ-16 מטרים בעיטה אדירה לחיבורים והעניק לקרית שמונה יתרון 0:1 עמו היא ירדה להפסקת המחצית הראשונה. בדקות הראשונות של המחצית השניה הלחץ התל אביבי על שערו של ברטקוש התגבר, בדקה ה-56 הוא גם נשא פרי – כשהמגן מאור קנדיל סיפק מסירת רוחב מוצלחת לג’ורג’ה יובאנוביץ’, שהסתנן לרחבת בין שחקני ההגנה של קרית שמונה ובעט מקרוב לרשת וקבע שוויון 1:1. עד לסיום המשחק הלחץ התל אביבי לא הצליח ליצור מהפך ובסיום חלוקת נקודות, שמשפרת במעט את מצבה של קרית שמונה בירכתי הטבלה, אך נוטעת תקוות להמשך הדרך.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים מחליפים): דז’וגאס ברטקוש, נועם כהן, עאיד חבשי, איתי בן שבת, זיו מורגן, מוחמד שאקר, סמואל בראון, יואב הופמייסטר, ג’וזף מבונג (תמיר עדי – 85), מוחמד שאקר (ידין לוגסי – 70), ליאור טימוטי מוזי (ניר דרורי – 85) ואיתמר שבירו 

שער מרשים. מוחמד שאקר (צילום: פושקו)