כדורגל: כוחות הכיבוש של חבשי

בלם עירוני קרית שמונה כבש שער עצמי ושער שוויון דרמטי במשחק מול הפועל ירושלים, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

מאמן חדש – תוצאות ישנות. “אפקט המאמן” לא בא בשעריה של עירוני קרית שמונה, שקיוותה שהופעת הבכורה של ניר ברקוביץ’ תהיה מלבבת ותקטע את בצורת הניצחונות הנמשכת מהמחזור הראשון של העונה. עירוני קרית שמונה, אך בפועל הקבוצה המשיכה לגלות אנמיות ונרפות. למזלה, תוספת זמן ארוכה, שבסיומה כבשה שער בבעיטת פנדל, הוסיפה לה עוד תוצאת תיקו למאזן, אך היא לא מרוממת אותה מירכתי הטבלה והיא אף עלולה למצוא את עצמה בתום המחזור במרחק גדול יותר מחוף מבטחים. כמובן שהמאמן החדש הוא לא הכתובת למצב ואי אפשר היה לצפות ליותר מדי אחרי יומיים וחצי יחד.

המשחק שהתנהל בקור ירושלמי התקשה להתעלות לרמה גבוהה. בדקה ה-34 הקבוצה המארחת עלתה ליתרון, כשמסירת רוחב מרגלו של אופק ביטון פגעה בבלם עאיד חבשי ונכנסה לרשתה של קרית שמונה. בשלהי המחצית הראשונה התקפה של קרית שמונה כמעט הסתיימה בשער שוויון, אך בעיטה של סמואל בראון פגשה את הקורה והתוצאה נותרה בעינה.

המחצית השניה הייתה אנמית ועניה באירועים ליד השערים. קרית שמונה החזיקה יותר בכדור, אך לא היתה מאיימת. עשר דקות בתוך תוספת הזמן נגיעת יד ברחבה הירושלמית  הביאה לפסיקת בעיטת פנדל ועאיד חבשי, ששיחק עם תחבושות לראשו, דייק בקור רוח מהנקודה הלבנה וכבש שער שקבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1. 

כבש פעמיים לאותו שער. עאיד חבשי (צילום: שלומי גבאי)