טריאתלון: 2 מדליות לספורטאי הגליל העליון באליפות הארץ

ספורטאי עמותת הספורט חזרו מאליפות הארץ עם 2 מדליות והמון כבוד וגאווה. לאחר שנה שלמה של אימונים אינטנסיביים הגיע הרגע המיוחל ועכשיו הצוות המקצועי יכול לטפוח לעצמו על השכם. עלמה שיינפלד ושרון רומם כיכבו במעמד הפודיום עם מדליות והישגים נפלאים.

בענף הטריאתלון ישנה תחרות אחת שעבורה הספורטאים והספורטאיות מתאמנים קשה במשך שנה שלמה – אליפות המדינה באילת. בסופ”ש שעבר, ירדו כ- 30 ספורטאים וספורטאיות לארבעה ימים לעיר השמש הנצחית בשביל להתחרות בתחרות הגדולה ביותר במדינה.

עבור מחלקת הטריאתלון בעמותת הספורט אחד הפרמטרים שהיה ניתן לראות בהם שיפור ניכר לצד איכות הספורטאים והספורטאיות זו הכמות. 30 (!) ספורטאים וספורטאיות השתתפו בתחרות היוקרתית והאגודה הוכתרה כאגודה השישית בגודלה בקנה המידה הארצי.

עלמה שיינפלד (בת 9, שדה אליעזר) שמסומנת כספורטאית מוכשרת מאוד הצליחה לעלות לפודיום לאחר שהיא מראה לכולם איך מתחרה פייטרית וקוטפת את מדליית הארד. שיינפלד עובדת קשה ויש לכך תוצאות.

עלמה שיינפלד על הפודיום

שרום רומם (קיבוץ מחניים) השתתפה במקצה הספרינט בקטגוריית גילה (55-59) וקטפה את מדליית הכסף כשהיא מגיעה למקום השני. רומם ספורטאית בנשמה שלא עוצרת לרגע ולא נרתעת מאף קושי וכל מה שנותר זה להוריד בפניה את הכובע על ההישג המדהים.

שרון רומם על הפודיום

מיקהסול שיינפלד, בת ה – 12 משדה אליעזר הגיעה למקום החמישי בקטגוריית גילה והראתה איך מתחרים במלוא המרץ והנחישות. מאיה לונטל בת ה- 10 מכפר גלעדי הגיעה למקום החמישי והראתה שיפור מדהים. עופרי אלון, בת ה- 9 מכפר יובל הגיעה למקום הרביעי והייתה כל כך קרובה למדלייה. ארין טלקר בת ה- 9 הגיעה למקום השישי והראתה לכולם מה היא טכניקה נהדרת של תחרות ולא נשכח את אריאל שיינפלד, בת ה- 11 שהגיעה למקום השביעי בקטגוריית גילה והתקדמה המון.

עבודה קשה מביאה להישגים מדהימים

אין ספק שהאליפות השנה הייתה משהו אחר ומיוחד. להגיע לאליפות המדינה עם 30 ספורטאים וספורטאיות ולהיות המועדון השישי בגודלו במדינה זה לא דבר של מה בכך. הספורטאים והספורטאיות נתנו תחרות מדהימה וכל מה שנותר זה להוריד בפניהם את הכובע. כל הכבוד ליואב ביטון המאמן הראשי ולצוות המקצועי שלו על ליווי והכנה מדהימה של כולם וכולן. העם עבדו קשה מאוד בשביל שכל ספורטאי וספורטאית יגיעו הכי מוכנים שאפשר והם עשו זאת ובגדול.

כעת יכולים במחלקת הטריאתלון לצאת לפגרה קצרה ולהתחיל לחזור בהדרגה, לקראת האליפות שתתקיים בדצמבר הבא.

רוני לונטל השתפרה המון
עלמה שנייפלד לצידם של ליאור כספי ויואב ביטון
ההורים התומכים שבלעדיהם כלום לא היה קורה