חצור: שיחת סלון בין ראש המועצה לנציגי הצעירים

נציגות ממרכז הצעירים ביישוב נועדה עם שמעון סויסה ודנה עמו בעניינים הנוגעים לצעירים

מפגש חשוב, פורה ומעניין נרשם השבוע, כשפורום צעירי חצור הגלילית החדש קיים פגישת עבודה עם  ראש המועצה שמעון סויסה, לשיחה על חשיבות הדור הצעיר ביישוב, רעיונות למפגשים עסקיים בו ואף תכונן עתידי לכנס יזמים ובעלי עסקים בחצור. מרכז הצעירים בחצור מעניק שירותי ייעוץ, הכוונה, ליווי ומענה כולל לצעירים תושבי חצור בגילאי 18-45 במטרה ליצור שוויון הזדמנויות ולאפשר מיצוי הפוטנציאל האישי של כל צעירי וצעירה בישוב.

אל ראש העיר הצטרפו מ”מ מנהל המתנ”ס שמרית בן זקן וטל אסור. מפורום הצעירים השתתפו מנהל מרכז הצעירים דביר אלכסנדר, חנה בן זקן, מור מלכה, אלירן אוחנה, אבי ויצמן ונטע מימון שביקשו להגיע ולהעלות רעיונות לשיתוף פעולה בין הפורום למועצה.

בין הנושאים שעלו, היו הכנות למתחם ימי הולדת במרכז הצעירים, קידום חשיפה ומודעות לארועים  השונים בישוב, חיבור המוקד העירוני למתנ”ס וכמובן תכנון כנס תעסוקה גדול ביישוב כבר לתחילת חודש ינואר.

דביר אלכסנדר, מנהל מרכז הצעירים, אמר: “הדרך שלנו להיות בקשר עם הציבור ולדעת מה הוא רוצה או חושב זה בפורום בעלי עניין. בפורום הזה יש גם תושבים חדשים וגם תושבים ותיקים בחצור הגלילית. הייתה לנו שיחה כנה, מאוד מעניינת וחשובה. שמענו מה כולם חושבים על מה שקורה בחצור, לאן הם רוצים ללכת. אנחנו כאן בשבילם”.

שמעון סויסה, ראש מועצת חצור הגלילית, ציין: “היה חשוב לי כראש רשות לבוא ולשמוע את הקולות השונים והמגוונים שיש ביישוב. קהילת חצור הגלילית הינה הקהילה המתפתחת והצומחת בגליל ולצד וותיקי הישוב יש לנו גם צעירים איכותיים שאוהבים את הישוב ומתנדבים במטרה לסייע לנו לקדם את הישוב. מטרת המפגשים שאנחנו נוהגים לקיים עם הפורום -לאפשרים לנו להיות טובים יותר עבור התושבים, וזה שווה זהב”.

המשתתפים בפגישה יחד עם ראש המועצה